Eimsa
Prøver på nr 3 <3
legen jeg har er ganske ung å ganske ny å hun mener hun kan mye mindre om svangerskap enn jordmor så hun anbefalte meg å gå til jordmor i tilleggMen det går jo an å bare gå til lege også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
legen jeg har er ganske ung å ganske ny å hun mener hun kan mye mindre om svangerskap enn jordmor så hun anbefalte meg å gå til jordmor i tilleggMen det går jo an å bare gå til lege også
Nei har allerede sakt at jeg ikke bor i kommunen så det er registret på meg men vi har ikke jordmor i den kommunen jeg bor i så må jo til en annen kommune da for å få jordmor har fastlege i nabokommunen så skulle jo ikke vært noe problem men det er det vist.. men får se hva legen sir 5 desemberJeg bor i Lillehammer men har folkeregistrert adresse i Bærum, allikevel fikk jeg komme på helsestasjonen her, fordi jeg fortalte at jeg bor her, men ikke har adressen min her. Prøvd å si du bor i den kommunen men at adressen er hos foreldre i den andre kommunen eller noe sånt?
Nei har allerede sakt at jeg ikke bor i kommunen så det er registret på meg men vi har ikke jordmor i den kommunen jeg bor i så må jo til en annen kommune da for å få jordmor har fastlege i nabokommunen så skulle jo ikke vært noe problem men det er det vist.. men får se hva legen sir 5 desember
TakkSykt kokkos
Håper alt ordner seg
er 25 min for meg til flekkefjord å nermere 1 time til Egersund..Men hvor mange jordmødre er det på helsestasjonen i flekkefjord? Mener det kun er 1, og da er det litt forståelig at de sier nei til kommende mødre fra andre kommuner. Men Er vell nesten like langt til Egersund som til Flekkefjord fra Hovsherad? Egersund har 3 jordmødre, så de har muligens bedre kapasitet?
(hilsen utflytta flekkefjæring)
Lund kommune har alltid hatt samarbeid med flekkefjord å har mange venninnenr her som har gått til jordmor i flekkefjord fordi vi ikke har tilbudet her.. så virker for meg litt rart at jeg plutselig ikke skal få det tilbudet..oki.
men kan det være noe med fylkesgrensene og? vet at flere fra kvinesdal velger å gå til jordmor i fl.fjord, kontra den i kvinesdal?
Skal ringe lege i morgen for å få en time å så skal jeg få henne til å hjelpe megforståelig nok.. kanskje prøve å ringe en gang til? Kanskje spør når de endret praksis med at de fra Lund ikke fikk jordmortjeneste i flekkefjord?