Når magen brått ble stor!

Jeg fikk streng beskjed om at hvis jeg trengte en shavings, så kunne han stille opp pronto! «Null problem, alt for den gravide!» :hilarious:
Tror nok jeg hadde fått samme respons av mannen om jeg spurte. Men er litt sånn «kan sjæl!»:hilarious: Så får man heller se litt skabbete ut :woot:
 
Husker jeg var hos Gåsenappærn (aka hun som tar brasiliansk på meg) forrige svangerskap. Det blei med den ene gangen førr å si det sånn. Trudde hun skulle dra av meg hele kalkuna:bored:
 
Får heller se litt skabbete ut til fødsel:). Men orker heller ikke å se ut som en sånn vandrende buskbom heller da :joyful:
 
Husker jeg var hos Gåsenappærn (aka hun som tar brasiliansk på meg) forrige svangerskap. Det blei med den ene gangen førr å si det sånn. Trudde hun skulle dra av meg hele kalkuna:bored:
Skjønner ikke hvorfor alt skal gjøre så mye vondere bare for at man er gravid!:hilarious: Selv når man shaver så er resultatet etterpå værre enn vanlig:bored:
 
Helt enig :hilarious: . Gjør sjukt mye mer vondt..
Har aldri prøvd brasiliansk. Kanskje jeg skulle prøvd nå under graviditeten, siden jeg ikke vet hvor vondt det gjør, så blir det skikkelig opptur når jeg tar det igjen etter jul? :hilarious:
 
Har aldri prøvd brasiliansk. Kanskje jeg skulle prøvd nå under graviditeten, siden jeg ikke vet hvor vondt det gjør, så blir det skikkelig opptur når jeg tar det igjen etter jul? :hilarious:
Heller ikke testet. Si ifra hva du syntes :woot::hilarious:
 
Har aldri prøvd brasiliansk. Kanskje jeg skulle prøvd nå under graviditeten, siden jeg ikke vet hvor vondt det gjør, så blir det skikkelig opptur når jeg tar det igjen etter jul? :hilarious:
Da vil jeg gjerne ha full sitrapp Nutte:hilarious::hilarious:. Men unner deg en bedre opplevelse asså. Det ække så værst som ikkegravid. Diggeste er at det som vokser ut bare er sånn litt fjonete dun etter hvert når du har gjort det noen ganger:hilarious:. Minuset er at 7 åringen sier «mamma , duu vi har helt klin lik tiss vi» :hilarious:.
 
Hvilke besvær skaper den voksende(men akk så kjærkommelige) magen deg?

Her går det mest i når jeg skal tørke føttene på vei ut av dusjen og når sokkene skal på. Enn så lenge:)


Synes magen begynner å bli veldig i veien nå:shy:
Er vondt/ubehagelig å sitte i de fleste stoler og stillinger, så blir mye å ligge rett ut på sofaen. Bekkenplager har skikkelig tatt seg opp den siste uken så nå er det vanskelig nok å bare bevege meg rundt i leiligheten og å stå oppreist, samt ryggplager og masse kynnere. Føler jeg plutselig har blitt så mye mer gravid:confused:
 
Når du må kjøre bilsetet langt bakover for å i det hele tatt klarer å komme deg inn og ut bak rattet :p
 
Føler magen er full hele tida og har en metthetsfølelse selv om jeg er sulten :wtf: Etter jeg har spist blir jeg bare kvalm fordi det blir enda fullere... :eek: Raping kan jeg bare glemme, for da er det gulping samtidig :wideyed:
Jeg begynner også å se på mulighetene for å gå barbeint resten av året :rolleyes: Sokker er noe møkk!
 
Tror jeg må investere i crocs med sånn innerfor :p
 
Når du må stå med beina nesten 1 meter fra hverandre for å klare å bøye deg ned for å plukke opp etter at hunden har gjort fra seg :bag:
 
Back
Topp