Når magen brått ble stor!

Willeikke

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
♡Julekulene 2021♡
Hvilke besvær skaper den voksende(men akk så kjærkommelige) magen deg?

Her går det mest i når jeg skal tørke føttene på vei ut av dusjen og når sokkene skal på. Enn så lenge:)
 

Vedlegg

  • ED27C939-F070-4127-B959-DBBBD6D413E1.jpeg
    ED27C939-F070-4127-B959-DBBBD6D413E1.jpeg
    191,6 KB · Visninger: 200
Klarer nesten ikke bøye meg! Men det kan ha noe med at det er stramt pga bukplastikk :)
 
Her er den ikke blitt så stor enda, men det kommer vell om ikke lenge ❤️
 
Alt, absolutt ALT, havner på gulvet... og magen begynner å komme i veien :shifty:
 
Litt i veien når jeg gjør bulgarske utfall og går dypt, ellers ikke så mye ennå :) men den er jo heller ikke så stor ennå. Fikk litt påsnakk på forrige sjekk fordi jeg reiste meg rett opp fra benken. Man må over på siden først, så bena, så overkropp. Du må øve nå! Sa hun. Javel..
så, er klar for st det skal bli mer upraktisk :D
 
Når jeg skal bøye meg ned og plukke opp etter hunden. Ellers bruker jeg skohorn når skoa skal på, så slipper jeg å bøye meg mer enn nødvendig :p
Jo, og så søler jeg alltid noe på magen når jeg lager/spiser mat, siden den nå plutselig er i "mottaks avstand" :hilarious:
 
Last edited:
Merke ikkje så masse foruten at eg må ta hensyn når eg bøye meg, men det glømme eg jo heile veien ut! Blir ein del skvis og strekk:hilarious:
Men, eg er litt høg, så magen går akkuratt over kjøkkenbenken og tørker dermed med seg det meste som ligger der :p det tenker eg heller ikkje over! Klissvåt når eg tar oppvasken:hilarious: blir spennande korleis eg tilpasser meg det, kan ikkje huska det var problematisk sist, men husker også svææært lite fra tidligere svangerskap merke eg!
 
Eg har vært ei lita flis i alle år på 150! Lagt på meg 6 kg! Jubla for det, noe eg trenge :)
Og magen kjenne eg heile tida på jobb, skikkelig uvant og måtte ta hensyn til opp og ned og kasse osv :) Men det e stas ❤️
 
Jeg merker at det å bøye seg betyr å ufrivillig holde pusten, og jeg blir like overrasket hver gang:joyful:

Får også enormt mange flekker på magen, spesielt når jeg lager middag:p Synes jeg dulter borti i alt med magen:hilarious:
 
Ubehagelig å bøye seg for å ta på sko, noe jeg til stadighet glemmer av:yuck:
 
Kjenner absolutt at det er noe i veien der når jeg evt skal sette meg opp i senga feks, da glemmer jeg litt av og setter meg rett opp:joyful: da kjenner jeg at det er noe som har vokst:joyful::joyful:
 
Min har blitt kjempe svær:facepalm:
Ingen klær som passer..barbere legger og ta på sokker begynner også å bli litt mer utfordrendexsmile9
 
Veldig glad at den værste sommersesongen er over gjeldene intimbarbering som blir litt så som så. Og at klærne konstant har en flekk for at magen brukes som fille for å tørke av kjøkkenbenken ved matlaging *sukk altså*:eek:
 
Veldig glad at den værste sommersesongen er over gjeldene intimbarbering som blir litt så som så. Og at klærne konstant har en flekk for at magen brukes som fille for å tørke av kjøkkenbenken ved matlaging *sukk altså*:eek:
Ja altså, dette har blitt en utfordring. Intimbarbering altså. Jeg har alltid vært stor men har hatt alt jevnt fordelt så har ikke hatt så stor mage. Nå.. ja, hvordan skal man få dette til? Det blir liksom i blindsona for magen er i veien :rolleyes:
 
Veldig glad at den værste sommersesongen er over gjeldene intimbarbering som blir litt så som så. Og at klærne konstant har en flekk for at magen brukes som fille for å tørke av kjøkkenbenken ved matlaging *sukk altså*:eek:
Jeg gir intimbarbering en måneds tid til, så gir jeg vell opp hele greia :hilarious: skal jo heller ikke barbere noen uker før forventet fødsel, så noen uker til eller fra spiller vell ingen rolle!
 
Jeg gir intimbarbering en måneds tid til, så gir jeg vell opp hele greia :hilarious: skal jo heller ikke barbere noen uker før forventet fødsel, så noen uker til eller fra spiller vell ingen rolle!

kanskje det er det beste. Jeg synes den største utfordringen er at det klør så veldig når jeg ikke barberer jevnlig. Kanskje det er bare en tilvenning så gir det seg..
 
kanskje det er det beste. Jeg synes den største utfordringen er at det klør så veldig når jeg ikke barberer jevnlig. Kanskje det er bare en tilvenning så gir det seg..
Det syns jeg også, men ga opp sist graviditet også og kommer til ett punkt der kløen gir seg. Skal sies at det er fryktelig uvant i starten, men man venner seg til det også
 
Det syns jeg også, men ga opp sist graviditet også og kommer til ett punkt der kløen gir seg. Skal sies at det er fryktelig uvant i starten, men man venner seg til det også
Man bare føler seg....hmm hårete:eek:
Får ta hjelp av mannen kanskje...
 
Man bare føler seg....hmm hårete:eek:
Får ta hjelp av mannen kanskje...
Jeg fikk streng beskjed om at hvis jeg trengte en shavings, så kunne han stille opp pronto! «Null problem, alt for den gravide!» :hilarious:
 
Back
Topp