Når lettet plagene?

I uke fem var jeg redd fordi jeg ikke hadde symptomer enda, så kom de plutselig for fullt noen dager senere. Var kvalm dagen lang i ca to uker før jeg fikk en liten pause, så ble jeg bekymret for det. :hilarious: Nå er jeg 10+5 og vil si at noen av symptomene har avtatt de siste 2-3 ukene, men det er mer at jeg får pauser. For når de er på plass igjen er det noen ganger verre enn før. Jeg kaster opp mer nå enn jeg gjorde da jeg hadde non stop kvalme dagen lang. Er ofte supersliten og trøtt også. Ømme pupper har jeg bare hatt siste 1-2 uker. Har gledet meg til symptomene skulle kjennes mer overkommelig ut nå som jeg nærmer meg uke 12, men i skrivet jeg fikk hos jordmor i går står det at kvalmen ofte først gir seg i uke 16-20! :eek:
Satser på at den begynner å avta gradvis allerede nå. Hold ut, kjære deg! Håper du føler deg bedre veldig snart.
 
Jeg er 10+6 nå og plagene lettet endelig i slutten av forrige uke. Passet perfekt da vi hadde kjærestetur på the thief i helgen og jeg slapp å sove med bøtte ved senga sykt deilig å ikke være så kvalm hele tiden
 
Endelig har kvalmen begynt å roe seg her også, er 10+4 i dag ;)
 
Har egt svært lite plager nå, kvalmen har avtatt for det meste, kommer kun hvis jeg blir veldig sulten. Murringer i magen kommer noen dager bare. Brystene har blitt veldig ømme igjen da :hilarious: Er 10 uker gravid!
 
Blir sååå misunnelig på dere. Her er kvalmen og oppkast like intenst. Går stadig ned i vekt og synes sååå synd i meg selv om dagen :hilarious:
 
Veldig fin form nå egentlig :) Fortsatt litt sliten, men lite kvalme. Ble målt til 11+5 i dag
 
Blir sååå misunnelig på dere. Her er kvalmen og oppkast like intenst. Går stadig ned i vekt og synes sååå synd i meg selv om dagen :hilarious:

This. Jeg er 12 uker i dag og fortsatt ganske kvalm med oppkast til tross for mye behandling.
 
Sniker fra februar :p

Her lettet det gradvis fra uke 10 :)
 
Back
Topp