Når lettet plagene?

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Når lettet plagene som kvalme og trøtthet for dere?
Jeg er 8+2 nå og i dag og i går følte jeg at det lettet en del. Og da blir man jo bekymret med en gang:oops: Jeg mener å huske at jeg opplevde bedring rundt uke 8 de to andre gangene også, men det er så lenge siden at jeg har glemt mye...
 
Har faktisk merket det de siste 2 dagene selv. Er 7+2 i dag. Selv om kvalmen og trøttheten er fraværende, kjenner jeg fortsatt ømme bryst og hyppig vannlating. Så regner med alt er i skjønneste orden. Blir TUL om 2 dager:)
 
Trøttheten er her fortsatt (9+5), men kvalmen ble betraktelig bedre i uke 8 for meg. Foreløpig ikke kommet tilbake med full styrke heller:) Det er jo veldig deilig, men blir som deg også litt bekymret!
 
Jeg var ekstremt kvalm fram til uke 9. Etter det har jeg bare vært litt lett uggen :happy: Ellers har jeg veldig lite symptomer, annet enn hyppigere vannlating og smerter i magen fra tid til annen. Blir veldig bekymret innimellom, men prøver å tenke at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til. Gru/gleder meg til TUL til uka :hilarious:
 
Skjønner tankespinnet så godt, har det jeg og. Jeg er 8+5 og vil si at siden mandag har kvalmen lettet. Fram til da følte jeg at kvalmen lå og presset mot halsen. Men jeg er jo fremdeles lett uggen, trøtt, har ømme bryst og tisser ofte. I tillegg til litt murring i magen av og til. Når jeg lister det opp så ser jeg at jeg ikke nødvendigvis trenger å bekymre meg så mye, men vanskelig å unngå:)
 
Jeg har hatt flere gode dager nå. Fortsatt litt kvalm, men MYE mildere og ikke så konstant. Begynte også å ta B6 midt i forrige uke, så aner ikke om det har hatt effekt. Jeg håper og tror babyen fortsatt har det bra. 9+2 nå. Frem til 8+6 følte jeg meg bare verre og verre.
 
Jeg er 8+3 og kvalme+brekninger er helt borte!! Helt fantastisk følelse!! Nå er jeg bare trøtt, trøtt og trøøøøøtt :hilarious:
 
Er 10+2 i dag! Mine symptomer er også nesten borte! Fremdeles veldig trøtt, men ikke så mye annet :) blir også bekymret men så baby på tul forrige uke og da var nu alt bare bra :D
 
8+2 og har ihvertfall ikke vært så alt for kvalm idag, men fortsatt lite energi og ingenting mat frister o_O
Meen blir veldig glad av dere alle som skriver at kvalmen og det avtar fremover nå, krysser fingrene :joyful:
 
Jeg er 9+2 og synes plagene begynte å lette litt for tre dager siden. Jeg tar fortsatt kvalmestillende, men merker det har lettet litt nå. Håper, håper, håper at det har snudd nå!
 
Det ser ut som uke 8 har en magisk linje, så da håper jeg det stemmer her også:Heartred
 
Samme her! Så godt å høre. Ble superbekymret over at jeg var i så god form på morgenen i dag (8+6). Litt pjusk igjen nå rundt lunsj, men likevel bedre enn i forrige uke. De siste dagene har jeg endelig klart å spise grønnsaker igjen også (er vegetarianer og elsker elsker salat, så det har vært hardt å ikke engang klare tanken på det). Kanskje det er en sammenheng der også? Uansett deilig. Så beroligende å lese det dere skriver.
 
Jeg var ekstremt kvalm fram til uke 9. Etter det har jeg bare vært litt lett uggen :happy: Ellers har jeg veldig lite symptomer, annet enn hyppigere vannlating og smerter i magen fra tid til annen. Blir veldig bekymret innimellom, men prøver å tenke at jeg ikke kan gjøre noe fra eller til. Gru/gleder meg til TUL til uka :hilarious:

helt likt her. Er i uke 9+1 idag og har ingen kvalme, kan være litt lett uggen, men ikke kvalm og de andre symptomene har også avtatt..:nailbiting: men høres ut som det kan være normalt, og som du sier så er det ikke noe jeg kan gjøre med det:p
 
10+3, ends uggen og trett (ble hengende over toalettet igjen i dag da jeg skulle ta ut søpla med gårdagens bæsjebleier).. redd for at det ikke går over :depressed:
 
I uke fem var jeg redd fordi jeg ikke hadde symptomer enda, så kom de plutselig for fullt noen dager senere. Var kvalm dagen lang i ca to uker før jeg fikk en liten pause, så ble jeg bekymret for det. :hilarious: Nå er jeg 10+5 og vil si at noen av symptomene har avtatt de siste 2-3 ukene, men det er mer at jeg får pauser. For når de er på plass igjen er det noen ganger verre enn før. Jeg kaster opp mer nå enn jeg gjorde da jeg hadde non stop kvalme dagen lang. Er ofte supersliten og trøtt også. Ømme pupper har jeg bare hatt siste 1-2 uker. Har gledet meg til symptomene skulle kjennes mer overkommelig ut nå som jeg nærmer meg uke 12, men i skrivet jeg fikk hos jordmor i går står det at kvalmen ofte først gir seg i uke 16-20! :eek:
 
I forrige svangerskap var jeg kvalm og uggen fra uke 8 til ca uke 17-18. Nå er jeg i uke 8 og har vært litt ugg og trøtt i et par uker, men føler det avtar. Håper det :)
 
Har vært sykt kvalm og trøtt hele svangerskapet frem til denne uken..
Er i uke 10, og godt å endelig være mer seg selv. Kjenner det enda, men langt ifra så ille
 
Fikk bekreftet liv i dag, tross vesentlig bedring av symptomer siste uken. 10+0
 
For min del lettet det i uke 8 ca. Men nå savner jeg egentlig symptomene, følte at da kjenner man at embroyet vokser. Nå føler jeg nesten ingenting og lurer på om noe er galt hele tiden :hilarious:
 
Back
Topp