Når legger du deg for natten?

Legger meg mellom 22 og 23. Sovner raskt, og oppe en gang i løpet av natta fordi jeg må på do. Sovner heldigvis fort etter det.
Sånn har jeg det også!! Sover utrolig godt, men våkner når jeg skifter stilling, eller går på do en gang.. Men sovner veldig fort etter det:)

En gang mellom 21-24, alt etter som kor mye æ har sove på dagen og kordan natta før har vært... men som regel e vi i seng ca 22... mange dobesøk løpa natta og som regel må æ ha litt mat også løpa natta...

legger meg kl 22-24 men sovner nesten aldri før 3-4 på natta. masse sure oppstøt & hyppige tisse turer gjør soving vanskelig.

Akkurat i disse dager legger jeg meg veldig tidelig! Er stort sett i seng før kl 22. I går la jeg meg kl 21 :) er alene med 3 åringen på 4. uka! Har mann som jobber offshore, og er gravid i uke 39. Så nå prioriterer jeg å sove når jeg kan! Vet hvordan det blir i tiden som kommer ;)

Legger meg mellom 2330-00, sovner ganske raskt. Er på do ca 3 ganga for natt - sovna som regel med en gong etter på. Våkna dessverre ofte tidlig.. Må som regel ha sove litt ila ettermiddagen - halvtime/time.

I dag kjenner jeg at jeg ikke har fått duppen min på dagen, så nå slokner jeg snart på soafen her ;):goodnight

Back
Topp