Når legger du deg for natten?

blessed

Betatt av forumet
Er sååå trett men ender opp å sitte å serie med sambo til i 24 tiden.. Sist fødsel så starten den akkurat i det jeg skulle legge meg, å endte opp med flere døgn uten særlig søvn..
Får ikke til å hvile på dagen heller nå.. Bør kanskje legge meg tidligere i tilfelle det starter om natten :)

Bruker å legge meg rundt midnatt jeg å, men de siste dagene har jeg duppet av på sofaen et par timer på ettermiddagen så da har det vært vanskelig å få sove igjen før i 1-2tida :P

Vi legger oss i sengen sånn 00.30 tiden.. Men jeg sovner ikke før 2! Hjelper ikke å legge meg tidligere heller, for jeg er lysvåken selvom jeg er utrolig trøtt! Skjønner ikke hvordan jeg klarer meg om dagen uten nok søvn :P

Trøtt og sliten hver kveld, så legger oss i 23 tiden, men ender opp med å høre på gubben snorke et par timer før jeg sovner selv. Finner ingen gode sovestillinger!!!!!

Rundt kl. 24. Kan ikke legge meg for tidlig, så da våkner jeg bare altfor tidlig, har max 5-6 timers god søvn så da blir det sånn.... Har ofte en strekk i løpet av dagen også.

Pleier å legge meg ca 23 +-. Men nå har samboer 3 nattevakter på jobb. Da sitter jeg gjerne oppe til 2 tiden å ser på serier så jeg kan sove litt sammen med han også når han kommer hjem mellom 7-9 tiden!:-) har jo ikke noe bedre å drive på med :-P hehe

Nå sånn ca, men ligger å trykker litt før det blir mørkt og natt :p Sliter litt med at det er så varmt, så har byttet ut dyna med bare dynetrekk nå :p

Passerer midnatt her også, rundt 1-halv 2.. Våkner flere ganger om natten av vondter, toaletturer eller for å finne en god stilling, men får som regel nok timer søvn (bank i bordet!) og står ikke opp før etter kl 10-11 som regel :joyful: Lenge siden jeg har sovet på dagen, selv om jeg mange ganger kjenner at det hadde vært deilig:p

Varierer veldig, sover mye på dagtid også, og natt er jo tid for toalett-maraton og ingen gode liggestillinger. Klar for å få babyen ut og ta blæren tilbake!

Kjenner at jeg er stressa for om det skal starte når ikke jeg har fått nok søvn jeg også:p legger meg ca ved 11-12 tiden.. Men våkner gjerne 6.30-5.30 av meg selv!!!! Holder meg gjennom dagen da. Er ikke noe mer sliten;)

Jeg legger meg som regel rundt 22-23, men tar veldig lang tid før jeg sovner. I tillegg våkner jeg ca en milliard ganger i løpet av natten, enten fordi jeg akutt må på do eller fordi stillingen jeg ligger i er ubehagelig.

Så er det opp kl 7 for å vekke datteren. Legger meg igjen når hun har gått til skolen og sover til kanskje 10, spørs helt på hvor våken jeg har blitt.

Så må jeg jo ha hvilen min rundt kl 14, sover da til ca 16. Og går rundt som en zombie de resterende timene av døgnet :p

I ett-tiden, men de to siste nettene har jeg ikke sovnet før nærmere 03. Sover på dagen også.
Er på do noen ganger i løpet av natta, og i dag fikk jeg ikke sove lenger enn til 07...så i dag blir det i alle fall dupp på dagen. Er vel opplading til ammeperiode dette :)

Rundt 23 :) Er heldig og sover fortsatt ganske godt (blir selvsagt et par doturer og litt skifte av liggestilling i løpet av natten, men sovner greit igjen stort sett), men allikevel blir det rett som det er til at jeg dupper litt på sofaen utpå ettermiddagen også :P Tror kroppen min elsker å sove ;)

Legger meg mellom 22 og 23. Sovner raskt, og oppe en gang i løpet av natta fordi jeg må på do. Sovner heldigvis fort etter det.

Alt fra kl 22-01... Legger meg gjerne litt tidlig, men blir liggende med mobilen i hånda. I det siste har jeg tenkt litt mer på at jeg bør legge meg så jeg får litt søvn i tilfelle fødselen starter :p

Legger meg i 22-23 tiden, men sovner aldri før etter 24.

Legger meg i 23-24 tiden, noe som er mye senere enn hva jeg pleier (22 tiden). Sovner tvert og utallige doturer ila natten har blitt en vanesak ;) varierer når jeg står opp men har alltid 1-2 middagsdupper ila dagen :D

Legger meg mellom 23-24. Leser litt før jeg sovner. Sover til ca 03 og er våken til ca 05. Da leser jeg som regel eller ligger å vrir meg. Deretter sover jeg til sånn 09.30 kun avbrutt av noen tisseturer.

Back
Topp