når legger deres 1åring seg??

Babyimagen2013

Forelsket i forumet
har hele tiden lakt vesla i 7 halv 8 tida.. men når hun er hos pappan så legger hu seg ikke før i 9 tida..
Så det blir litt diskusjoner da.. hva som er "vanlig" klokkeslett..[8|]

Og hvor lenge sover de på dagen da?

i dag la han seg halv syv - jeg var drittlei sutringa hans... sovna vel for en halvtime siden...
har sovet ca 3 timer på dagen... var oppe rett før syv...

når han våkner om morran avhenger av når han får kvelds..

Snuppa mi er snart 1 år. Sovner mellom 19.00-20.00. Sover en dupp på  ca 1,5 -2 t på dagen. (Begynte med det for noen dager siden)

Han er snart 1 år og legger seg mellom 6-7.
Han sover som regel til 7-9 om morgenen.

Og sover en lur på dagen på ca 2-3 timer [:)]

Mente du hvor lenge de sover på dagen eller på morgenen?

Her er det ca 12-13 t fra leggetid til hun står opp. Med x-antall oppvåkninger.

nå er han ikke riktig 1 år enda, men nærmer seg, og han legger seg
kl 19.00 senest 19.30

kl 21 var VELDIG sent!!!

vår 8-åring legger seg kl 20.30  

LilleGull legger seg ca 19-19.30. Er 15 mnd. Våkner ca. kl 07.30
Sover 1 dupp på dagen alt i fra 45 min - til 2 timer.

kl.9 var jo veldig seint da!![&:]
Barn/babyer trenger mye søvn, min (snart) 3-åring
legger seg etter barne tv, og sover til rundt 8....

Leste et sted at 3-4åringer bør få minst 12 t. søvn i døgnet,
da bør nok en 1-åring ha mer??[8|]

Nora er snart 2 da, men hu nlegger seg kl 19.00

Sover mellom 12 og 14 timer om natta og ca 1,5 time om dagen!

Lillegull er bare 11 mnd.. men sovner omkring halv åtte åtte[:)]

Han blir lagt mellom 19 og 19.30. I dag sovnet han dog ikke før 20.30, fordi han reiste seg opp i ett, og jeg måtte legge ham ned ca 30 ganger. [8|]
Han våkner for morgenen mellom 6.30 og 7.

han legger seg ca 18.30 i ukedagene ,for han sover ikke på dagen når han er i barnehagen.
men i helgene legger han seg ca 19.30-20.00 ca

Alexander legger seg kl 19 hver dag. Hender noen ganger at det kan drøye en halvtime +/- litt i helga.
Sover desverre ikke så lenge om morra'n da...... Vi drar hjemmefra 7-7.15 hele uka, så dagen begynner alt for ofte i 6-tia.... Stakkars mamma'n som tidligere var så glad så glad i å ligge og dra seg litt leeeeeeeeenge i senga om morran... På dagtid sover han 1,5 time ca

hun er et år om en uke i dag[:D]

hun legger seg mellom 17.00 og 18.30..

har lyst til at hun skal legge seg senere , men da våkner hun tidligere og er mega muggen på kvelden, så nå som hun går i barnehage er det ikke mye jeg ser til ho[:(][:(][:(][:(]

Elias på snart 9 mnd legger seg litt over kl 19.. Eldstemann på 7 år legger seg 20.30.. Så jeg syns og at 21 var litt seint [&:]

emilie legger seg kl åtte ca.... og hun sover ca en time eller en og en halv på dagen... men hun er oppe ca kl åtte også=)

Han har lagt seg kl 19, siden han var noen uker, men nå om dagen legger han seg noen ganger kl 18 om han ikke har sovet noe på dagen for da blir hanså overtrøtt til klokken er 19.

Gullet var helt skutt da klokka var 18. [:)] Syns 21 var veldig sent for en ett-åring. [&:]

Legger seg mellom 19.30-20. I kveld sovnet ho ikke før kl 20.30.
På dagen så har vi satt grense til å sove maks 2 timer, for ellers så er det et h...... om kvelden

Legger seg ca 20.30, sover 1 time på dagtid, og våkner alltid mellom 07.30 og 08.30.

Legger han seg tidligere på kvelden , våkner han VELDIG TIDLIG om morgenen , og det gidder ikke vi så lenge vi ikke må!

Back
Topp