når legger deres 1åring seg??

legger henne i 19-20 tiden, men ofte tidligere oxo spørs hvor trøtt hun er.

ORIGINAL: Ferraribabe

legger henne i 19-20 tiden, men ofte tidligere oxo spørs hvor trøtt hun er.
Hun sover 1,5-2 timer i bhg, våkner i 8-9 tiden om morningen.

Halv 7-7 legger hun seg - blir det seinere sover hun mye dårligere. Vi må opp i 7-tia. Om dagen har hun som regel en lur på ca 2 timer.

Jeg gir han kvelds og skifter på han kl18.30, så da er han i seng kl19.00, sover til ca 09.00, får frokost, skift, så kan jeg faktisk legge han igjen etter det innimellom, så det er deilig og da sover han 1.5-2 timer enten da eller senere på formiddagen, alt ettersom.

ORIGINAL: nettemor

Legger seg ca 20.30, sover 1 time på dagtid, og våkner alltid mellom 07.30 og 08.30.

7[:)] (kan legge henne tidligere hvis hun er veldig trøtt)
hun våkner 7 hver morgen, og sover ofte fra 10-1 på dagen [:)]

ORIGINAL: suprAnirac

LilleGull legger seg ca 19-19.30. Er 15 mnd. Våkner ca. kl 07.30
Sover 1 dupp på dagen alt i fra 45 min - til 2 timer.

det samme som her i huset det[:D]

Thea sovner som oftest mellom kl 19-19.30, våkner som oftest kl 06.00..
sover frå ca kl 11-12.30 på dagen..av og til litt meir..

Jenta mi er bare snart 11 mnd hun[:)][:)] Men hun legger seg rett over kl 6 hun og våkner ikke før 7 om morningen av og til sover hun litt lengre

Og hun har en vil på dagen som er på 2 timer

[;)]Alexander legger seg 21.00-21.30 hver kveld. Står opp ca kl 8 om morgenen ,og så sover han ca to timer på dagen. Vi gjør det slik pga. at mannen min kommer hjem fra jobb ca 19.00-19.30. Han drar ca. 07.00 hver dag ,så for at far og sønn skal få litt tid sammen har vi valgt å snu døgnet litt[:)]. Eldste sønnen legger seg ikke før 22.30 alikevel...[:D]

Han legger seg alt mellom 19-20, alt etter hvordan han sover på dagen. Da sover han til et sted mellom 6 og halv 8..
Da sover han 2-3 timer på dagen.

Her om dagen sov han 4,5 time i strekk midt på dagen..-er ikke helt sikker på hva som gikk av han da, men...

Men, det hender fort at kl blir 21 før han legger seg hvis han har tatt seg en sen dupp

Emilie er snart 2 da, men hun legger seg sjelden etter kl 19. Sover 12-13 timer på natten og 2 timer på dagen.

Hun legger seg mellom 18.40 og 1930..
Kommer ann på om jeg klarer og holde henne våken til 1930[:D]

Hun sover ca 2,5 timer på dagen!

Begge mine legger seg rundt halv 7 -7 ikke senere iallefall

vi legger han rundt kl halv åtte. Dersom ungen går i barnehagen synes jeg at ni er for sent jeg da, men det er nå min mening.

Gutten min legger seg 19:30 ca... Han sover to ganger på dagen, 1 times tid begge gangene...

Det kan variere fra kl.18-19 etter hvor trøtt han er.

Back
Topp