Når kommer strekkmerkene?



coconut skrev:
Jeg spør heller HVA man kanksje kan gjøre for å ikke få det...? Jeg smører meg inn med mandelolje hver dag, det skal visst være det beste for gravide! Skal smøres mage, nedre rygg, pupp og mellom bena! Noen andre tips?


Prøv å spis trankapsler hver dag. Nabodama sier at det funka for ei venninde av henne som fikk endel under første svangerskap, men ingen under andre selv om hun ble langt større. Ikke vet jeg:) Prøver det for å begrense "skadene" denne gange:)
 
Jeg trodde jeg skulle få mange med en gang.. Har en del strekkmerker på sidene etter puberteten, hat stram hud og lett for å få merker.. Kom til uke 30 og var overlykkelig over at jeg ikke hadde fått noen nye merker, meen plutselig hadde det dukket opp noen små på hver side av navlen!:/ Isj.. Smører masse, men det har ikke så stor betydning! Trodde ikke at jeg skulle syns det var så ille, siden jeg har fra før, men jaggu ikke my gøy:((
 
Er 31 uker nå og har ikke fått et eneste strekkmerke....ennå... Krysser fingrene for at jeg slipper greit unna.
 
Jeg smurte og smurte, og trodde ikke det skulle komme noen. Var også litt hysterisk:-P Jeg fikk kjempe mange. De "største"  så jeg ikke før etter fødselen. De var liksom under magen, ganske lavt. Og nå er de der, greier ikke å erge meg over de heller enda for de kom jo pga. min største skatt <3
 
Back
Topp