Når kom mensen tilbake etter fødsel?

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Hvis du har flere barn, var det stor variasjon i når mensen kom tilbake etter fødsel? Eller kanskje du slapp unna ved å sette inn hormonspiral?

Jeg fikk mensen tilbake da eldste var rundt 4 mnd. Venter på mensen nå når nr. 2 er snart ett år.
 
Nå har jeg kun 1 barn da. Men tr kom tilbake etter 9mnd. Hvor mye du ammer har jo og en del å si.
 
Mellom 5 og 7 uker med alle seks. Fullammet, og ammet dag og natt.
 
Ikke nødvendigvis:) fullammer og ammer hver tredje time men tr kom tilbake etter 8 uker alikevell.
Oi såpass. Jeg fikk den ikke før jeg sluttet å amme på natten. Og det gjorde jeg litt veeeel lenge. Helt til 9 måneder.
 
Hvis du har flere barn, var det stor variasjon i når mensen kom tilbake etter fødsel? Eller kanskje du slapp unna ved å sette inn hormonspiral?

Jeg fikk mensen tilbake da eldste var rundt 4 mnd. Venter på mensen nå når nr. 2 er snart ett år.

2,5 uke etter at vi slutta å amme på natt og han var 10 mnd ;)
 
Med nr 1 kom mensen tilbake ca 7-8 mnd etter fødsel (brukte p-piller)
Med nr 2 kom mensen tilbake 13 mnd etter fødsel ( satt inn hormonspiral ).
Med nr 3 (som er 1 år) har ikke mensen kommer tilbake enda, har hormonspiral.

Egentlig helt greit å ikke ha mensen , så lenge jeg vet at det ikke er pga av graviditet men fordi jeg har spiral osv :D
 
Venter enda, og minsten blir 14mnd 10/2 :) Fikk den tilbake etter 6mnd da jeg fikk førstemann, ganske fort etter jeg sluttet å amme henne:)
 
Tror det var etter 10 mnd ca..
 
Eldste fikk mme, mensen kom ca 5 mnd etter fødsel.
Minste ble amma, mensen kom etter 15 mnd.
 
Back
Topp