Jeg ville pumpe men er så sliten og han ammer veldig ofte så kan si at jeg bruker ammefri tid til å dusje og spiseMen kanskje jeg bør bare begynne
Pumping er kjempeslitsomt, så det skjønner jeg godt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville pumpe men er så sliten og han ammer veldig ofte så kan si at jeg bruker ammefri tid til å dusje og spiseMen kanskje jeg bør bare begynne
Ja jeg er enig! Det er bare å fortsette slik med litt mme og håper at han legger fort nok på seg.Hvis han ammer så mye, tenker jeg at dette nok ordner seg og at du allerede får stimulert brystene nokdet vet du selv.
Min baby sugde liksom bare noen få minutter om gangen, og da får man ikke stimulert produksjon i det hele tatt.

Kjære deg,det er tøff barseltid på deg!Ordentlig kom den vel ikke før etter et par uker. Hadde stort blodtap under fødselen, babyen hadde gulsott, og jeg hadde morkakerester som ikke ble operert ut før 8 dager etter fødselen. Fram til da fikk babyen det lille jeg hadde + det jeg klarte å pumpe, og erstatning. Og det får han i grunn fremdeles, 6 uker etter fødselen. Så selv om det er mye melk er det fremdeles ikke nok![]()

Da kom melka for fult! Tusen hjertelig takk for alle fine ord og støtte jeg har fått her! Igår hadde vi vektsjekk og lille har gått opp 200g fra fredag
Jeg jo sitter her med brystspreng og såre brystvorter men jeg vet at det blir bedre snart!
Takk for gode ordKjære deg,det er tøff barseltid på deg!Jeg håper at du får mer melk, det er veldig slitsomt å amme,pumpe og å gi erstatning!
![]()
Barseltiden ble noe helt annet enn jeg hadde sett for meg.. Men det går bedre nå, han får en flaske erstatning om kvelden, da har jeg minst melk uansett og han sover så godt da