Jeg er nysgjerrig på når kvalmen din kom i svangerskapet? Og når gikk den over?
Jeg har enda ikke blitt kvalm, var ikke det forrige svangerskap og lurer litt på når jeg kan føle meg ganske trygg på at den ikke kommer
Synes fryktelig synd på dere som er så kvalme denne sommeren, det må være ubeskrivelig plagsomt og utmattende, håper at det går over snart for alle
Jeg har enda ikke blitt kvalm, var ikke det forrige svangerskap og lurer litt på når jeg kan føle meg ganske trygg på at den ikke kommer
Synes fryktelig synd på dere som er så kvalme denne sommeren, det må være ubeskrivelig plagsomt og utmattende, håper at det går over snart for alle

Bruker zofran som er det sterkeste kvalmestillende de gir, og det funker godt nok til at jeg får i meg litt mat og drikke foreløpig.
jeg fikk kvalmen allerede 4+0 uker. Begynte å avta i uke 11+4. Trodde jeg skulle gi opp. Spydde fra morgen til kvelds, samboer kunne ikke lage mat i huset pga matlukt gjor ting enda værrre

var det ikke du som måtte få væske iv? Håper det snart blir mer overkommelig for deg
Glad for at den ga seg for deg
men tipper den kommer i løpet av neste uke. Først uke på jobb igjen etter 3 uker ferie, så det blir jo gøy