Når kom kvalmen?

Kvalmen kom aldri i de to andre svangerskapene mine, og naiv som jeg er tenkte jeg at jeg sikkert slipper unna nå også...FEIL! Det sa pang i uke 5, nå er jeg 8+1 og er sykt kvalm 24 timer i døgnet. Jeg får ikke sove for jeg er så kvalm, våkner av at jeg er kvalm. Kaster ikke opp, og får i meg mat og drikke, så det er ikke noe farlig, MEN denne ungen bør være innmari søt ass!

I de to forrige svangerskapene kastet jeg opp flere ganger daglig fra uke 6-16 (fullgåtte uker), og så av og på til rundt uke 23-24. Nå er jeg 5+0 og må innrømme at jeg gruer meg… Håper at det blir bedre denne gangen, men forventer å ha det likens som de to forrige gangene. Må bare ha «eyes on the prize» ❤️
Krysser fingrene for at nummer tre er en luring og det blir bedre denne gangen!
❤️

Kvalmen kom aldri i de to andre svangerskapene mine, og naiv som jeg er tenkte jeg at jeg sikkert slipper unna nå også...FEIL! Det sa pang i uke 5, nå er jeg 8+1 og er sykt kvalm 24 timer i døgnet. Jeg får ikke sove for jeg er så kvalm, våkner av at jeg er kvalm. Kaster ikke opp, og får i meg mat og drikke, så det er ikke noe farlig, MEN denne ungen bør være innmari søt ass!
Hehe, det er akkurat den fella der jeg prøver å unngå:hilarious: håper det snart blir bedre for deg:Heartred

Med første kom kvalmen i uke 12 og varte svangerskapet ut. De andre to kom kvalmen når jeg testet positivt å varte men oppkast i 9 mnd.
Denne gangen har jeg vært småkvalm i halvannen uke. Ingen oppkast ennå.

Med første kom kvalmen i uke 12 og varte svangerskapet ut. De andre to kom kvalmen når jeg testet positivt å varte men oppkast i 9 mnd.
Denne gangen har jeg vært småkvalm i halvannen uke. Ingen oppkast ennå.
Det hørtes veldig heftig ut! Håper du slipper unna oppkast denne gangen ❤️

Kjenner jeg er småbekymra over at kvalmen ikke har kommet her enda. 7+2 (mulig litt kortere) Bare litt uggen til tider. Meeen jeg kommer nok til angre mine ord når jeg plutselig sitter der og er kvalm :p

Kom idag, 6+6 :dead: Har bursdag og barnefri og var ute og spiste med samboeren min. Rakk akkurat hjem før alt kom opp:yuck:

Kjenner jeg er småbekymra over at kvalmen ikke har kommet her enda. 7+2 (mulig litt kortere) Bare litt uggen til tider. Meeen jeg kommer nok til angre mine ord når jeg plutselig sitter der og er kvalm :p
Tenker at du skal nyte det så lenge den ikke er her:happy::p

Kom idag, 6+6 :dead: Har bursdag og barnefri og var ute og spiste med samboeren min. Rakk akkurat hjem før alt kom opp:yuck:
For en bursdag! Det høres ikke særlig greit ut:(håper det ikke blir så mye oppkast fremover:Heartred

For en bursdag! Det høres ikke særlig greit ut:(håper det ikke blir så mye oppkast fremover:Heartred

Ja den kunne vært bedre:joyful:
Hvis det blir som de andre gangene varer det 4-5 uker, men kan jo håpe den slipper litt før denne gangen...

Ja den kunne vært bedre:joyful:
Hvis det blir som de andre gangene varer det 4-5 uker, men kan jo håpe den slipper litt før denne gangen...
Gratulerer så mye med dag, forresten:happy:

Morgenkvalm siden 4+5 ca og øker litt og litt. Trøtt fra før test...
Aner ikke når det kommer til å gå over, husker ikke fra sist...

Var verken uggen eller kvalm forrige svangerskap og ikke vært det enda i dette. Er 9+1 tror jeg

Ble uggen/kvalm rundt uke 5/6. har enda ikke spydd da. Med første mann va det det samme, varte til rundt uke 13/14. uggen og dårlig matlyst, men ikke så ille at jeg måtte spy. Føles nesten som dagen derpå :wtf: så de som slipper e kjempeheldig

Uke 9 i dag. Har vært økende kvalm med oppkast siden starten uke 6:meh: Noen dager er bedre enn andre:)De fleste dagene har jeg hatt kvalme og oppkast til alle døgnets tider..:(

Tenker at du skal nyte det så lenge den ikke er her:happy::p
Jaa, jeg må det altså. Prøver absolutt det, men samtidig litt urolig. Men er stadig småuggen, så jeg kan jo krysse fingrene for at jeg er heldig, og at det blir med det denne gangen :p

Back
Topp