Når kom kvalmen?

Håper du får det bedre også... lille skal heldigvis ut noen uker før tiden, men vet virkelig ikke om jeg orker sykehus og iv-næring en runde til. Motivasjonen er synkende. Minste er akkurat 1 år, og inne i en herlig tid. Har ikke lyst til å gå glipp av den...
Du blir såpass dårlig ja, det høres helt forferdelige ut! Jeg skjønner veldig godt den følelsen av å gå glipp av hverdagen til de/det andre barnet, jeg har den selv siden jeg bare ligger på sofaen om dagen.

Jeg synes du er ordentlig tøff som har kommet deg gjennom flere slike runder før, sender deg en oppmuntrende klem :Heartred
 
Kvalmen er ikke kommet. Er 6+5 i dag. Krysser fingrene for at den uteblir totalt.
 
Jeg begynte å bli kvalm i går 4+6... Går rundt å føler meg sjøsjuk, sånn små uggen hele tiden. Var ikke sånn sist, så hadde håpet å slippe nå :hungover:
 
Her kom den såvidt i går, er 4+0 i dag. Foreløpig går det greit, det er bare litt irriterende.
 
Kvalmen kom fort, 4+0.. sveipet litt innom småkvalme fra i går.
Håper ikke d øker på.. men d er en viss sjanse for det vel! Viktig uke foran meg på jobb, og har lyst til at barna ikke skal forstå noe på maange uker.. men d spørs om kvalmen blir plagsom, spent på hvor fort de forstår noe evt:sorry::happy: de er jo 8-11-13:shy:
 
I det øyeblikket jeg våknet i dag:depressed: første skoledag og jeg skal ta i mot nye førsteklassinger :facepalm:
 
I det øyeblikket jeg våknet i dag:depressed: første skoledag og jeg skal ta i mot nye førsteklassinger :facepalm:
Lykke til! Både med kvalmen og førsteklassinger og kombinasjonen.

Vi har plandag i dag, så jeg kan sitte på kontoret og knaske Ritz hele dagen. Blir verre i mårra.
 
Den kom i går. Trodde jeg slapp unna. :arghh:
Er 4+6 i dag...
Var kvalm i går kveld fra kl 18-23. Er fortsatt kvalm så spent på dagene som kommer..
 
Har vært litt av og på synes jeg. Men ille når jeg sitter på i bil/buss. Skrev dagbok i mine tidligere svangerskap og ser at kvalmen kom for fullt 6+3. Forrige gang var det jo først tvillinger og var ekstremt kvalm uke 6,7 og 8. Ble bedre da den ene ikke klarte seg og forsvant i uke 9.

Vil jo ikke ha kvalme, men er jo greit å ha et sikkert tegn også!
 
Trodde jeg slapp noen særlig kvalme, men joda. Ble ganske kvalm 7+0, og kasta opp 7+2. Håper det kun er forbigående! Men setter også litt pris på et sånt overtydelig tegn på graviditet.
 
Kvalmen hos meg har kommet og gått nå noen dager. Første dagen med kvalme var når jeg var 4+2.
I forgje svangerskap var kvalmen konstant uten opphold i ørten fjørten uker, men kom ikke før i uke 6 eller 7. Litt uvant at den kommer å går slik som den gjør nå, og er så vekslende i styrke. Er det vanlig det?

Blir jo nesten bekymra når den er borte innimellom :facepalm:
 
Sist uke, mellom 7 og 8 uker en plass.. men selv om det er ubehagelig, gleder jeg meg over symptomet! Kaster opp 1-2 ganger PR dag nå, spesielt middagen kommer opp igjen.. men tenker det er et sunnhets tegn og etter å ha ventet så lenge så er det helt greit!
 
Sist kom den 14 dager etter jeg fant det ut, cirka uke 7. Nå er jeg 5+6 å lyst til å kaste opp flere ganger i døgnet. Håpe jeg slipper denne gangen. Oppkast i 8.mnd var veldig fin slankekur men anbefaler ikke det.
 
Den kom i går så da fant eg ut att her må det ein test til for å se om det er noe på gang!! Å jaggu var det, det å er 5+2 i dag!!
 
Jeg ble småkvalm med en gang, men føler det var så tidlig at det kanskje var fordi jeg var nervøs. Kvalmen er her fremdeles, og har blitt verre, men kaster heldigvis ikke opp enda. 6+0 i dag!
 
Back
Topp