Når kom kvalmen?

Fra3til4

Betatt av forumet
Påskekyllingene 2020
Er 5+0 i dag, og venter på den uutholdelige kvalmen som jeg har hatt de to tidligere graviditetene:hilarious: Rart at man skal gå å vente på at den skal komme, men for meg er det et sikkert graviditetstegn:p Når kom kvalmen hos dere som har fått det?
 
Ca uke 5 her:yuck::yuck::yuck:
 
Er 5+0 i dag, og venter på den uutholdelige kvalmen som jeg har hatt de to tidligere graviditetene:hilarious: Rart at man skal gå å vente på at den skal komme, men for meg er det et sikkert graviditetstegn:p Når kom kvalmen hos dere som har fått det?

Er akkurat 5+0 i dag jeg også og lurer på det samme. Sist jeg gikk gravid startet den akkurat på dagen 5 uker :wacky:
 
Ikke krise enda, men mataversasjon og kvalme kom hit i uke 6+0. Sist gang uke 4-5, og langt verre en hva det foreløpig er nå.
 
Pleier å komme i uke 5, og bli helt bananas i uke 6 og utover. Kan ikke si jeg gleder meg...
 
Regner med det kommer i uke 6 og drar seg til i uke 7/8.
 
Har ikke vært særlig kvalm, mer uvel fra rundt uke 5 :)
 
Uke 5+3. Forværra seg nå, uke 7+5...
 
Helvete. Nå er det igang her også. Kommet de siste 4-5 dagene, og blir stadig verre og flere timer av døgnet. Kjenner jeg er så lite motiver for 29 uker til med dette... hva gjør dere andre for å motivere dere gjennom kvalmen??
 
Helvete. Nå er det igang her også. Kommet de siste 4-5 dagene, og blir stadig verre og flere timer av døgnet. Kjenner jeg er så lite motiver for 29 uker til med dette... hva gjør dere andre for å motivere dere gjennom kvalmen??
Å nei :(
Jeg er 100% sykemeldt pga kvalme og oppkast, det er skikkelig dritt. Jeg forsøker å si til meg selv at det kan bli bedre etterhvert, selv om jeg kastet opp til dagen jeg fødte sist. Men det kjennes lenge ut til april akkurat nå...

Håper du ikke får det altfor ille!!
 
Å nei :(
Jeg er 100% sykemeldt pga kvalme og oppkast, det er skikkelig dritt. Jeg forsøker å si til meg selv at det kan bli bedre etterhvert, selv om jeg kastet opp til dagen jeg fødte sist. Men det kjennes lenge ut til april akkurat nå...

Håper du ikke får det altfor ille!!

Håper du får det bedre også... lille skal heldigvis ut noen uker før tiden, men vet virkelig ikke om jeg orker sykehus og iv-næring en runde til. Motivasjonen er synkende. Minste er akkurat 1 år, og inne i en herlig tid. Har ikke lyst til å gå glipp av den...
 
Helvete. Nå er det igang her også. Kommet de siste 4-5 dagene, og blir stadig verre og flere timer av døgnet. Kjenner jeg er så lite motiver for 29 uker til med dette... hva gjør dere andre for å motivere dere gjennom kvalmen??

Uff, føler med deg og så dritt at det skulle bli like ille denne gangen også!!
 
Kvalmen her kom 4+3, før en positiv test faktisk :p
Er ikke like heftig og har blitt byttet delvis ut med halsbrann.

Kommer egentlig litt sånn kastet over meg for å forsvinne nesten like kjapt :D
 
Back
Topp