Når kom kvalmen hos deg?

Fortsatt ikke spes kvalm og 8+2 idag. Tror ikke kvalmen melder seg her i det hele tatt.

Fortsatt kvalm her (11+4), men ingen oppkast lengre. Har ikke hatt det sånn som dette med mine to forrige. Kan egentlig ikke huske at det var noe annet enn kveldskvalme med snuppa - og jeg var med på konkurranser osv ganske lenge. Med nr 2 var jeg på en måte i bobla med ettåringen, så den tida bare fløy. Da kan jeg ikke huske å følt på kvalme. Nå bygger det seg opp utover dagen, så har hjulpet fra forrige uke heldigvis :)

Rundt uke 6. Så ble det litt bedre rundt uke 9, før det nå har blitt verre enn noen gang i uke 10-11.. :yuck:

Rundt uke 6. Så ble det litt bedre rundt uke 9, før det nå har blitt verre enn noen gang i uke 10-11.. :yuck:

Her òg! Forrige uke var jeg egentlig i veldig god form, veeeldig lite kvalme, de siste dagene har derimot vært forferdelige... 10+4 nå! :bag:

Har ennå unngått å kaste opp, men var kvalm/uggen fra ca uke 6, så ble det verre fra ca uke 9. Er et stykke uti uke 10 nå, og håper det vil komme seg! (Har enkelte dager jeg ikke kjenner noe, og noen dager jeg er skikkelig dårlig)

Den har ennå ikke kommet hos meg (er 12+1 i dag). Har hatt noen minutter med uggenhet innimellom, men ellers har jeg ingenting å klage over. Jeg har så langt vært veldig heldig:Heartred

Hos meg kom kvalmen i uke 4-5. Har ikke gitt seg ennå, er nå i uke 11+6.
Dere som er kvalm, er dere kvalm hele dagen?
Jeg er kvalm kun etter kl 13-14, helt til jeg legger meg. Synes det er litt rart :think005

Aldri:D 9+2, å regner ikke med den kommer heller! Var ikke kvalm med de to første heller, med nr 3 var jeg kjempe dårlig fra uke 6-9, så var kvalmen helt borte:happy:

Kvalmen kom rundt uke 7-8 og har variert fra dag til dag, hvor ille den er, nå i uke 10 kjenner jeg plutselig lite, men det kommer vel tilbake igjen før den forhåpentligvis forsvinner for godt :shy:

Hos meg kom kvalmen i uke 4-5. Har ikke gitt seg ennå, er nå i uke 11+6.
Dere som er kvalm, er dere kvalm hele dagen?
Jeg er kvalm kun etter kl 13-14, helt til jeg legger meg. Synes det er litt rart :think005
jeg er stort sett bare kvalm på ettermiddagen og kvelden..har oppkast nesten hver kveld i 20-21 tiden. er 11+3 i dag,så håper det gir seg snart.

Fortsatt ikke kommet, 9+0 idag. Var helt likt sist gang også. Eneste symptom var/er ekstremt tretthet :dead:

Har vært litt bedre forrige uke, men er kvalm største delen av dagen. Idag (11+5) har vært skikkelig ille. Jeg ligger bare på sofaen. Kaster ikke opp, men er kvalm 24/7. Begynner å bli lei...

Jeg ble uggen som jeg kaller det da jeg ikke kaster opp i uke 6+2 i uke 10+0 forduftet det like fort som det kom:happy: Sist gang var jeg ikke uggen i det hele tatt, men da var det en gutt og denne gangen er det en jente kan kanskje ha innvirkning:Heartblue:Heartpink

Våkna i 3-tida for å gå på do og kvalme. Har nå forsøkt å sove i en time, men kvalmen ligger bare der og murrer. Håper det gir seg her snart. Er nå desidert mest fremtredende på kveldstid, og ganske kjedelig da det er da jeg bør fungere med barna ❤️ Gleder meg til å kunne orke å bare dra på butikken og gjøre vanlige ting annet enn å ta fart til sofaen :) er litt over 13 uker.
Jeg kan ikke huske å ha vært sånn med noen av mine - en av hver, og nå mest sannsynlig en gitt, så gir ingen mening i å føle seg sånn :D men tror det er sammenheng med at kroppen i utgangspunktet ikke er helt tilbake til normalt.

Back
Topp