Når kom dine symptomer/har du symptomer?

Er 5+4[emoji173]️ Veldig trøtt, kan ha sovet hele natten - men en halvtime etter at jeg har stått opp så sliter jeg med å holde øynene oppe. Da kan jeg fint sovne 2 timer til på sofaen [emoji23]
Våkner grytidlig hver morgen for jeg må opp å tisse. Sulten hele tiden, ømme brystvorter og liknende mensensmerter av og til. Ingen kvalme - heldigvis [emoji33]
 
5+5 og skikkelig uggen i luggen i dag. Øm i magen på en måte og konstant småkvalm. Sånn fyllesyk følelse [emoji1365]
 
Jeg fikk symptomer en uke etter eggløsning, ble liggende med hetetokter og sov i to uker. Dro til legen fordi jeg lurte på om stoffskiftet mitt var ut av balanse(har lavt stoffskifte). Han spurte om jeg kunne være gravid. Men jeg hadde jo nettopp hatt to dager med blødning, men resten av mens kom ikke. Men tvilte på at jeg var gravid. Gått 4 år uten p-piller. Senere i den uka begynte murringer og ømme bryster, og jeg begynte å lure på om jeg kunne være gravid. Første test negativ, eggløsningstest positiv. Testet igjen tre dager etterpå og knall posetiv. Har hatt mye smerter i underliv nederst i mage. Svimmel og kvalm. Er nå 7+1 og kvalmen er værre, murringene mindre.
 
Back
Topp