Når kom dine symptomer/har du symptomer?

Snartmammatilto?

Flørter med forumet
Og når kommer kvalmen?
Jeg har et barn fra før, men en veldig fin graviditet. Ikke mer kvalm enn at det hjalp med knekkebrød og buljongterning. Spent på når og om jeg får mer symptomer denne gangen....
Foreløpig øm nederst i magen, ømme pupper og litt trøtt (men tror jeg innbiller meg trøttheten. Greit å ha noe å skylde på, haha)!

Hva med dere? [emoji846][emoji166][emoji170]
 
Tja, er det ikke rundt 1-2 uker etter positivt test det kan begynne? Sikkert før det også.. Jeg slapp ganske bra unna det verste selv, men har begynt å merke at jeg blir svimmel om jeg reiser meg raskt og trøttheten tror jeg ikke jeg innbiller meg! [emoji14] støl nederst i magen, og amming av junior på kveldstid kjenner jeg godt. Ellers gøy puls og plutselig hjertebank. Skikkelig rart! Slår liksom så hardt en liten stund.. men tror det er normalt det og :) kroppen må jobbe litt overtid for å bygge en baby!
 
Jeg hadde murringer og stikk i magen, samt svimmel i noen dager før jeg testet positivt 3+6. Nå har jeg fortsatt det, samt endel kvalm, sulten, trøtt og mange oppvåkninger om natten. 4+6 idag.
 
Kjenner det nederst i magen av og til(øm), av og til stikker det litt i puppene, og så er jeg veldig trøtt (men det pleier jeg ofte å være, så vanskelig å si om det skyldes graviditeten).
Tror det er litt for tidlig for meg å få mange symptomer. Sist gang tok det flere uker før kvalmen kom.
 
Mine symptomer begynte brått 12dpo. Hadde ikke et snev av håp før jeg plutselig fikk vondt i korsryggen og kjente murringer. Da tok jeg test [emoji847] Kjenner fremdeles murringene når jeg slapper av, og det var sykt vondt et kvarter i natt, ellers ømme pupper [emoji846] Og så har jeg tatt til tårene noen ganger [emoji51]
 
Litt ømme pupper, småkvalm innimellom og mye murringer/ smerter i livmor området:nailbiting:
De smertene gjør meg kjempe redd:woot: har hatt en MA og en sa (mars og juli) det gjør ikke akkurat nervene noe bedre.
 
4 + 6 i dag: emosjonell, ømme pupper, SULTEN og en sjelden gang murringer samt ligamentstrekk ved brå bevegelser :happy: Hadde mye oftere og kraftige murringer ved sist graviditet, da var det direkte smertefullt til tider!

Fikk symptomer rundt uke 3; småkvalm (har gått over) og murringer. Tenkte det var stressrelatert, men tok en test, og den var positiv! Er med andre ord mulig med symptomer tidlig!
 
5+0 i dag :) Tok test i går! Jeg hadde mistanker om at jeg var gravid før jeg tok test fordi jeg hadde ømme nipler og pupper (og puppene føles tunge og "fulle"), menssmerter uten å begynne å blø fire dager i strekk, småuggen, også var det et par kvelder jeg hadde så sjukt mye luft i magen, og kunne ikke skjønne hva jeg hadde spist som kunne forårsake det!
 
Jeg ble brått kvalm på onsdag.. det var jeg hele dagen og i hele går også. Det som fikk meg til å ta test [emoji3]
Litt mindre kvalm idag men kjenner det fortsatt.
Ingen andre tegn :)
 
"Menssmerter" og ikke minst kvalme.
Kvalmen begynte 3+5, noe som er tidligere enn sist,
og har blitt mye verre i løpet av uka som har gått :/
 
Har litt ømme pupper og er veldig mye mer trøtt enn normalt, men har heldigvis ikke fått noe kvalme eller sånt ennå. Krysser fingrene for at jeg slipper det [emoji4]
 
Veldig ømme pupper! Det gjør til tider vondt når strålen i dusjen treffer [emoji30] ellers litt mensmurring følelse innimellom
 
Jeg var kjempelvalm dagen før jeg testa og dagen jeg testa. Gått litt over nå men er i uggen form. SmåKvalm innimellom , og veldig slapp .
 
Er 4+2 bare, og jeg har hatt mye hodepine siste uka, samt halsbrann og trøtthet. Ellers murringer siden onsdag og litt ømme pupper.
 
Begynte med å være kvalm dersom det gikk lenge mellom måltider, og strever nå litt med matlyst på grunn av kvalmen. Puppene er ømme. Er nå 5+3 og har begynt å merke svimling og blir veldig fort trøtt og sliten. Flere enn meg som merker svimling og kvalme som kan komme uansett å tid på døgnet?
 
Er 5+6 og har lite symptomer. Tydeligste må være at jeg er veldig trøtt. Ellers litt vond korsrygg, mye luft i magen og litt stikninger nederst i magen. Ingen ømme pupper eller kvalme enda :)
 
Murringer og stikkinger, litt ømme pupper! Og fryktelig trøtt[emoji42][emoji42]
 
Back
Topp