Når kjente du tygelig spark?

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Er 17+1 og kjenner jeg savner spark jeg
Det er en mangel på å føle meg gravid.

Sistemann kjente jeg ikke før halveis i svangerskapet. Morkaken lå vist slik til.

Er så utålmodig
 
Kun ett skikkelig spark så langt, 18+1 i dag, med barn nr 2. Tar litt tid ja :p
 
19+1 i dag, foranliggende morkake, barn nr 2. Har ikkje kjent noko tydeleg ennå, berre små bevegelser av og til når eg ligger heilt i ro på sofaen. Hugser ikkje heilt når eg kjente daglege spark med første, men trur det var litt tidlegare. Hugser at eg forsto samanhengen på UL i veke 18, då såg eg at mini tok spenntak samtidig som eg kjente noko. Trur morkaka låg bak med første.
 
Med første kjente jeg i uke 20. Nå med nummer to har jeg kjent det innimellom fra uke 14-16 og nå i uke 17-18 kjenner jeg små dult daglig. Noen dager mer enn andre, kommer vel an på hvordan baby ligger. Veldig koselig [emoji18]
 
Begynte å kjenne kiling og bobling fra uke 10-11 denne gang (tredjegangs) og spark/dult fra uke 14/15 tror jeg. Kjenner tydelig bevegelser/spark nå, og kan kjenne det utenpå magen (18+3)
Morkaka har ligg bak med alle tre.
Første kjente jeg vel ikke så mye før i uke 17/18 tror jeg. Med andre kjente jeg vel ca like tidlig som denne gangen
 
Er 17+1 og kjenner jeg savner spark jeg
Det er en mangel på å føle meg gravid.

Sistemann kjente jeg ikke før halveis i svangerskapet. Morkaken lå vist slik til.

Er så utålmodig

Er 18+0 i morgen, og har det på samme måte som deg - føler meg ikke gravid og er utålmodig etter å kjenne liv.

Er førstegangs så det skal vel være normalt, men har mistet noen ganger og derfor hadde det vært betryggende å kjenner spark.
 
Jeg er 19+0 og har ikke kjent spark enda. Er førstegangs og har visst foranliggende morkake. Har kjent svak kiling innimellom når jeg ligger i ro på sofaen fra ca uke 14/15.
 
Kjente spark første gang forrige uke. De var harde nok til å kjennes utenpå magen. Nå kjenner jeg bevegelse dagen lang omtrent. Er 18+1 i dag [emoji5]
 
De siste tre-fire dagene har jeg kjent bevegelser hver dag, før det har jeg kjent svakt nå og da og veldig kort. I kveld har lille jenta virkelig vært aktiv og det føles helt fantastisk å kjenne henne :D Er 18+4.
 
Jeg er gravid med nummer to, begynte å kjenne tydelige spark for ca en uke siden. Da var jeg 17+5 [emoji4][emoji254]. Så deilig følelse! Nå kjenner jeg slike tydelige spark hver dag tror jeg[emoji4]
 
Har morkaka foran, men begynt å kjenne noe gjenkjennelig fra forrige gang i form av romstrering. Håper det kommer snart for er så betryggende å kjenne de daglige dultene. Er 17+4 i dag.
 
Førstegangsfødende og er 20+1 i dag. Venter fortsatt på spark. Vært på oul så heldigvis at han sparket der.
Håper det snart kjennes :)
 
Jeg kjente bevegelser og spark i flere minutter i dag når jeg lå på sofaen og slappet av. Er 20+2 og har foranliggende morkake. Kunne så vidt skimte noen få dult på utsiden av magen også. :)
 
Jeg kjente bevegelser og spark i flere minutter i dag når jeg lå på sofaen og slappet av. Er 20+2 og har foranliggende morkake. Kunne så vidt skimte noen få dult på utsiden av magen også. :)
Jeg har også foran. Er så irriterende når jeg er andregangs, og gledet meg til å kjenne noe tidlig denne gangen.
 
Jeg har også foran. Er så irriterende når jeg er andregangs, og gledet meg til å kjenne noe tidlig denne gangen.

Ja, syntes også at det var kjedelig å høre at den var på fremsiden da jeg var på OUL. Spesielt når det er så mange som har spurt om jeg kjenner spark de siste ukene og jeg alltid har måttet si nei. Men jeg gleder meg over de små dunkene jeg kjenner nå og håper at det fort blir mer og tydeligere slik at mannen kan kjenne det også.
 
Jeg har også foran. Er så irriterende når jeg er andregangs, og gledet meg til å kjenne noe tidlig denne gangen.
Samme her! Sååå forberedt på å kjenne kjempetidlig! Men neida, tidenes slangemorkake ligger både foran, på sida og bak, så her er jeg heldig om jeg kjenner litt forsiktig kuling. Veldig uvant, siden storebror var av den superaktive sorten :p
 
20+1 og kjenner fortsatt ikke veldig tydelige spark. Andregangs så hadde forventet å kjenne det igjen tidligere denne gang :wtf: men men, kommer vel etterhvert. Savner ikke akkurat karatespark i ribbeina heller :D:angelic:
 
Back
Topp