Når kjente du bevegelse/spark første gang?

Jeg kjente bobler allerede i uke 13. og spark begynte i forrige uke, altså uke 18. dette er visst regnet som ganske så tidlig, spesielt siden jeg er førstegangsfødende. Det er ikke regelmessig enda, men stort sett noe som rører på seg daglig. Jordmor sier vi har en spreking.
Sniker venter september- har også kjent liv tidlig , allerede fra uke 13/14 men bare masse luft bobler, var ikke før uke 18/19 jeg kjente det 1 sparket og hatt 2 kraftige spark, nå kjenner jeg bare mye bevegelse og puffing fra innsiden hver dag, hadde morkaka på fremsiden men den hadde flytta litt på seg, så kjenner mer nå men nå bikker jeg uke 24 til uka og da skal man kjenne liv hver dag.

Noen her som har filmet sparkene?:love7
Syns det er så søtt å se på, det blir mer og mer for hver dag
Jeg fikk et spark på video på torsdag! Sykt gøy. Men har ikke kjent noe så «hardt» etter torsdag. Vært mye på farten de siste dagene, så en kombo av det og at baby sikkert har snudd seg så har det blitt lite. Gleder meg til meer :gen014

Har kjent noen bobler i noen dager men igår på 17 mai startet det sikkelig! Så nå er jeg ikke itvil, sikkelig leamus :happy093

Uke 18, 17+1 idag

Jeg har ikke kjent liv de to siste dagene og merker jeg blir bekymret. Når er det ca man skal kjenne liv daglig eller følge med bevegelsene? Er 19+6 og har daglig kjent bobler som sprekker og bevegelser rundt om, men de to siste dagene har det vært helt stille:/

Jeg har ikke kjent liv de to siste dagene og merker jeg blir bekymret. Når er det ca man skal kjenne liv daglig eller følge med bevegelsene? Er 19+6 og har daglig kjent bobler som sprekker og bevegelser rundt om, men de to siste dagene har det vært helt stille:/
Det er enda tidlig, mange kjenner ikke spark før i uke 23/24. Det er fremdeles god plass inni der, og spark bakover kjennes vell kanskje ikke. De sier vell man bør kjenne daglig spark fra uke 24/25. :Heartred

Det er enda tidlig, mange kjenner ikke spark før i uke 23/24. Det er fremdeles god plass inni der, og spark bakover kjennes vell kanskje ikke. De sier vell man bør kjenne daglig spark fra uke 24/25. :Heartred
Takk for svar❤️ ble litt bekymret siden det gikk fra full aktivitet inn i magen til ingenting merker jeg er veldig sensitiv for alt som kan gå galt etter å ha mistet to ganger:/

Takk for svar❤️ ble litt bekymret siden det gikk fra full aktivitet inn i magen til ingenting merker jeg er veldig sensitiv for alt som kan gå galt etter å ha mistet to ganger:/
Hatt akkurat samme her nå, de siste 2 dagene har det nesten vært helt stille, etter flere dager med masse aktivitet. (Jeg er 18+6 i dag). Man blir jo bekymret, skjønner godt du lett blir det etter å ha mistet, har mistet 4 på rad før denne så blir bekymret for den minste lille ting. Men, som de sier, man skal ikke begynne å kjenne noe regelmessig før uke 24 ca, og de har fortsatt mye plass der inne, så sannsynligvis ligger de bare å sparker innover eller i en retning vi ikke kjenner ☺️❤️

Jeg tror kaaansje jeg kjente de første sparkene i går kveld 19+5. Men er litt vanskelig å vite når det er første gang :smiley-ashamed004

Kjente liv for første gang i uke mens jeg var på et fly i 17+4, så kjente jeg ingenting før uke 19 igjen

Her sparkes det så og si daglig 19+3 i dag, men det er jo og nr 3 . Kjekt å kjenne på det, blir mer "ekte" nå når jeg merker at mini er der inne :).

Hatt akkurat samme her nå, de siste 2 dagene har det nesten vært helt stille, etter flere dager med masse aktivitet. (Jeg er 18+6 i dag). Man blir jo bekymret, skjønner godt du lett blir det etter å ha mistet, har mistet 4 på rad før denne så blir bekymret for den minste lille ting. Men, som de sier, man skal ikke begynne å kjenne noe regelmessig før uke 24 ca, og de har fortsatt mye plass der inne, så sannsynligvis ligger de bare å sparker innover eller i en retning vi ikke kjenner ☺️❤️
Veldig stress å være var for hver minste ting, men gå bra skal det til slutt har trua på det, men så er det de indre demonene da men krysse fingrene for alle her inne❤️

Nå er det hele 16 år siden siste jeg gikk gravid, men synes å huske jeg ikke kjente noe før uke 20-21 faktisk den gang! nå er jeg 18+3 og det hender seg jeg kjenner noen ørsmå tegn til action, men helst når jeg sitter fremoverlent er denne krabaten like kostbar med aktiviteten som hun jeg bar på for 16 år siden (noe det virker som) så tar det vel litt tid før jeg kjenner mer action!

Veldig stress å være var for hver minste ting, men gå bra skal det til slutt har trua på det, men så er det de indre demonene da men krysse fingrene for alle her inne❤️
Er utrolig slitsomt ja :smiley-ashamed004 vi får kjempe godt imot de indre demonene og krysse fingrene for at alt skal gå bra, nå er det vår tur ❤️❤️❤️☺️

Känner lite ibland, bara som små sommerfugler, men inget ”ordentligt” än, allt har sett fint ut men blir lite stressad :bag:
19+6 idag

Begynte å kjenne det i uke 16, og fikk vite at det var ganske tidlig som førstegangsfødende, men at morkaken lå langt bak så alt var "lagt til rette" for å kjenne tidlig. Startet med en rar dirring, gikk over til bobler, som om noen knipset meg på innsiden. Har fortsatt bobler og "knipsing" nå i uke 21, men også større bevegelser, som om noe stryker borti meg innvendig. Har sett noen beskrive liv som en fiskehale som drar over, og det er kanskje noe i den stilen. Men mest bobler. Mannen har også begynt å kunne kjenne bevegelse for noen uker siden. Er veldig koselig :dance008

Back
Topp