Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar! Nei, morkaka ligger bak, og gynekologen sa ved andre UL at “du kommer nok til å kjenne bevegelse tidlig”.Begynte vel å kjenne noe fra rundt uke 14-15 her denne gangen. Vært en del snakk om bevegelse i annen tråd her.. Er mye variabelt for nåe man har kjent bevegelser fra de som er annengangs eller flere.. Noen tidlig, noe sent. Har du morkake fremme kanskje?
Å, for en milepæl at det kan kjennes på utsiden av magen!Jeg er førstegangs og har morkake bak. Jeg er 19+4 i dag og kjenner tydelig liv.
kjente bobler for 4 uker siden. Kjente tydelige spark for snart halvannen uke side, og tirsdag forrige uke kunne samboer kjenne på utsiden av magen.
Så flott at alt ser bra utJeg er 18+3, og kjenner fortsatt ingenting (tror jeg). Var på OUL i går og alt så bare bra ut.
Har dog foranliggende morkake (anterior placenta), og dette er første graviditet hvor jeg har kommet så langt, så det er visst helt normalt.
Tusen takk for at du deler! Morkaken min er bak, men håper det ikke er grunn til bekymring likevelSniker fra juli for å berolige! Er førstegangs med morkake foran, og kjente ikke noe før uke 20, og ble ikke regelmessig/daglig før uke 25. Er i uke 34 nå og lille er frisk og aktiv. Så det varierer så utrolig mye hva og når du kjenner!
Det kommer nok snart Har en venninne som er 12 dager foran meg, hun kjente ikke noe før nå nylig.Takk for svar! Nei, morkaka ligger bak, og gynekologen sa ved andre UL at “du kommer nok til å kjenne bevegelse tidlig”.
Spørs jo hvordan lille ligger! Om det kun sparkes i ryggen din eller i morkaken så tar det lenger tid å kjenne. Også har man ofte kjent det en stund før man skjønner at det er babyen man har kjentTusen takk for at du deler! Morkaken min er bak, men håper det ikke er grunn til bekymring likevel
Samme her!!! Så frustrerende når det tar lang tid, men så magisk når man plutselig kjenner noeI dag kjente jeg 3 åpenbare spark!!! Samboer kjente det ogsā fra utsiden. Takk for alle svar
Åå, så flott!! Ja, det er verdens største lettelse!Samme her!!! Så frustrerende når det tar lang tid, men så magisk når man plutselig kjenner noe
Og i går så kjente jeg plutselig noe, som jeg også har kjent før… men kun når jeg ligger på venstre side - jeg tror det er der føttene er…?Jeg er 18+3, og kjenner fortsatt ingenting (tror jeg). Var på OUL i går og alt så bare bra ut.
Har dog foranliggende morkake (anterior placenta), og dette er første graviditet hvor jeg har kommet så langt, så det er visst helt normalt.