Når kjente dere utvendige og daglige spark? Morkake foran hos meg

Fra 15+3 kjente jeg liv flere ganger hver dag og utvendig... Da hadde jeg kjent litt innimellom fra uke 13

Men så har jeg morkaka bak, bærer barnet lang fram og dette er nr 3, og han er ekstremt aktiv

Jeg har kjent spark daglig siden uke 16ish.. Overraskende sterke spark..Har morkakaken foran.. Pappan fikk kjenne liv utenpå 23+0 :)
Med nr1 så kjente jeg ikke så sterke spark før i uke 22 eller noe.. Og da var morkaka bak :p

Jeg har kjent spark daglig siden uke 16ish.. Overraskende sterke spark..Har morkakaken foran.. Pappan fikk kjenne liv utenpå 23+0 :)
Med nr1 så kjente jeg ikke så sterke spark før i uke 22 eller noe.. Og da var morkaka bak :p
Heldig du :) er 23+1 idag

Heldig du :)

Kjenner du daglig enda ?:) er uke 23 idag, verken daglig eller utvendig :(

Nå merker eg bevegelser hver dag ja- men syns sparkene var sterkere før.
Men sia morkaka di er foran hadde eg ikke stressa enda- det blir vel nok av liv inni der snart :smiley-bounce022
Nå blir eg superstressa om eg ikke merker noe i løpet av en hel dag- slik som søndag. helt stilt helt til eg hadde lagt meg. så et spark midt i planeten så eg skremte både meg selv og mannen ve siden av :eek:

Nå merker eg bevegelser hver dag ja- men syns sparkene var sterkere før.
Men sia morkaka di er foran hadde eg ikke stressa enda- det blir vel nok av liv inni der snart :smiley-bounce022
Nå blir eg superstressa om eg ikke merker noe i løpet av en hel dag- slik som søndag. helt stilt helt til eg hadde lagt meg. så et spark midt i planeten så eg skremte både meg selv og mannen ve siden av :eek:
Hvor langt er du nå ? :D Man blir fort hysterisk, er ikke bare bare å være g ravid, hehe :D

Back
Topp