Hestehaler
Glad i forumet
Fra 15+3 kjente jeg liv flere ganger hver dag og utvendig... Da hadde jeg kjent litt innimellom fra uke 13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var tidligFra 15+3 kjente jeg liv flere ganger hver dag og utvendig... Da hadde jeg kjent litt innimellom fra uke 13
Det var tidlig
Heldig du er 23+1 idagJeg har kjent spark daglig siden uke 16ish.. Overraskende sterke spark..Har morkakaken foran.. Pappan fikk kjenne liv utenpå 23+0
Med nr1 så kjente jeg ikke så sterke spark før i uke 22 eller noe.. Og da var morkaka bak
Heldig du
Kjenner du daglig enda ? er uke 23 idag, verken daglig eller utvendig
Hvor langt er du nå ? Man blir fort hysterisk, er ikke bare bare å være g ravid, heheNå merker eg bevegelser hver dag ja- men syns sparkene var sterkere før.
Men sia morkaka di er foran hadde eg ikke stressa enda- det blir vel nok av liv inni der snart
Nå blir eg superstressa om eg ikke merker noe i løpet av en hel dag- slik som søndag. helt stilt helt til eg hadde lagt meg. så et spark midt i planeten så eg skremte både meg selv og mannen ve siden av
Hvor langt er du nå ? Man blir fort hysterisk, er ikke bare bare å være g ravid, hehe