Når kjenne liv?

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som har begynt å kjenne liv enda? Er vel veldig forskjellig når man kjenner de første bevegelsene. Var hos jordmor i går, 14+0 og kunne da høre bevegelse og fine hjerteslag gjennom doppleren, men kjenner ingenting selv enda. Gleder meg til å kjenne liv <3
 
Bare litt sterk "bobling" og romstering. Gleder meg til små spark! :Heartbigred
15+1 i dag. Første svangerskap kjente jeg ikke noe før i uke 19 ish, første tydelige spark i uke 21 :)
 
Kjenner små spark nå, 16uker. Tror ikke det er så alt for lengetil vi kan kjenne det utenpå ❤
 
Er 16+1 å kjenner "noe" innimellom..vanskelig å sette ord på hva det er:)
Prøvd dopler ett par ganger å da høres hjertelyden og sparkene godt:)
 
  • Liker
Reactions: CH_
Jeg kjenner noen rare bobler... er ikke sikker på om det er magen som romsterer eller baby :p gleder meg til jeg virkelig kjenner det :D
 
Er 16+1 å kjenner "noe" innimellom..vanskelig å sette ord på hva det er:)
Prøvd dopler ett par ganger å da høres hjertelyden og sparkene godt:)
Ja. Det var artig! Hørte det var romstering inni der, men kunne ikke kjenne antydning til noe, så gleder meg til å kjenne det og! ;) Er førstegangs så vet det kan være en stund til :)
 
Innbiller meg ag kjenner svake dult innimellom men om det er reelt vet jeg ikke hehe! 15+4 i dag
 
Kjenner små dult når jeg slapper skikkelig av på sofaen :) 15 uker.

Med nummer 1 så var jeg 16 uker på vei og nummer 2 19 uker ( morkaken foran)
 
Sist hadde jeg morkaka foran og kjente bittelitt uke 16 og 17, men ikke noe ordentlig tydelig og jevnlig før uke 19-20. Om jeg husker rett. [emoji4] Jeg er egentlig bare forvirret nå. Har hatt en merkelig følelse i magen nesten daglig fra jeg var 11+6, men synes det var litt vel tidlig og tør ikke å påstå at det er babyen. Klarer ikke å beskrive det heller, skikkelig diffust. [emoji12] Morkaka bak denne gangen, så kommer nok til å kjenne mye mer enn forrige gang. [emoji7]
 
Sist hadde jeg morkaka foran og kjente bittelitt uke 16 og 17, men ikke noe ordentlig tydelig og jevnlig før uke 19-20. Om jeg husker rett. [emoji4] Jeg er egentlig bare forvirret nå. Har hatt en merkelig følelse i magen nesten daglig fra jeg var 11+6, men synes det var litt vel tidlig og tør ikke å påstå at det er babyen. Klarer ikke å beskrive det heller, skikkelig diffust. [emoji12] Morkaka bak denne gangen, så kommer nok til å kjenne mye mer enn forrige gang. [emoji7]

Det gjør du:) husker så mye dult å bevegelse jeg hadde med første, gledet meg så til det med andre, men ble aldri det samme :p
 
Det gjør du:) husker så mye dult å bevegelse jeg hadde med første, gledet meg så til det med andre, men ble aldri det samme :p
Gleder meg! [emoji1] Kjente jo spark tydelig sist og, men morkaka fungerte jo litt som en pute som dempet det. Så blir veldig gøy denne gangen, og samboeren får nok kjent sparkene bedre også. [emoji173] Ble sååå glad da legen sa morkaka lå foran i går! Nesten så jeg jublet litt, haha. [emoji1]
 
Er 12+5 og kjent bevegelser i snart 1 uke. Kjenner det flere ganger hver dag.

Er mitt 7 barn, og kjent bevegelser så tidlig de siste 4 gangene.
 
Synes jeg kjenner noe innimellom, er 13+5, er vårt andre barn :)
 
Gleder meg! [emoji1] Kjente jo spark tydelig sist og, men morkaka fungerte jo litt som en pute som dempet det. Så blir veldig gøy denne gangen, og samboeren får nok kjent sparkene bedre også. [emoji173] Ble sååå glad da legen sa morkaka lå foran i går! Nesten så jeg jublet litt, haha. [emoji1]

Husker jeg fikk tak i en fot med første:p kjempe gøy :)
 
Blir så usikker av og til...akkurat som deg kiler av og til men blir fryktelig usikker!! 15+4 i dag. Med første kjente jeg det ikke før etter uke 18/19
 
15+4 i dag. Er ikke flink nok til å kjenne etter tror jeg...syns kanskje det kiler litt av og til når jeg er i ro og slapper av men så tenker jeg av og til at det er inbildninger! Gleder meg så til å kjenne ordentlige spark!
 
Kjente det tidlig med første, uke 15-16. Spent denne gangen, gleder meg veldig :)
 
Kjente tydelig et lite spark nå for første gang! Ikke til å ta feil av! 16+0[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp