Når kjenne liv?

Kjenner mange små spark daglig:) er vel 14+3 nå om jeg ikke tar feil.. Er nr 2 og har morkaken på bakre vegg :)
 
  • Liker
Reactions: CH_
Kjenner mange små spark daglig:) er vel 14+3 nå om jeg ikke tar feil.. Er nr 2 og har morkaken på bakre vegg :)
Så herlig! Jeg er 15+0, har morkaken på toppen. Ikke kjent noe enda. Er det vanlig? Blir jo nesten litt bekymret når så mange kjenner så tidlig. Første barn :)
 
Så herlig! Jeg er 15+0, har morkaken på toppen. Ikke kjent noe enda. Er det vanlig? Blir jo nesten litt bekymret når så mange kjenner så tidlig. Første barn :)

Helt normalt å ikke kjenne så tidlig med førstemann :)
 
Så herlig! Jeg er 15+0, har morkaken på toppen. Ikke kjent noe enda. Er det vanlig? Blir jo nesten litt bekymret når så mange kjenner så tidlig. Første barn :)

Jeg hadde morkaken foran sist. Kjente ikke noe før uke 20 ca. :)
 
Uke 17 i dag og har kjent liv de siste dagene [emoji173]️ spesielt når jeg ligger eller bøyer meg fremover [emoji173]️ blir såååå glad hver gang [emoji4][emoji4]
 
14+4 og kjente tydelige bevegelser i dag. Kjent noe siden midten av uke 12 men ikke så jeg tør å si helt sikkert at det var babyen. I dag ble jeg sikker da❤ Kjente 18+2 med begge de to første, men morkaka var foran med nummer to.
 
Syntes det er så vanskelig å vite! Kjenner jeg noe? Nei, var pulsen min. Nå da? Nei, var tarmgass.... Men tror jeg begynner å skjønne hva som er bevegelse fra den lille, for da føles noe heeelt annerledes uten at jeg klarer å sette fingeren på nøyaktig hva det er. 15+0 i dag, så kanskje ikke så rart at det ennå føles diffust..
 
Kjente ved 18+0 sist gang og 17+2 denne gang. :)
Begge gangene på utsiden av magen.
 
Egentlig ikke kjent noe enda, 18uker i dag, men er førstegangs :) Venter i spenning!!
 
Kjente rundt 20 sist og 16 denne gang. Stor forskjell, sikkert både fordi det er nr 2 og pga morkaka foran/bak [emoji4]
 
Med første uke 17, med andre uke 14 og 14 denne gangen :)
Når du først kjenner det, så er det ikke noe tvil synes jeg da. Helt annerledes enn luft f.eks
 
Er 2. gangsgravid og har egentlig bare kjent noe diffust frem til i dag...Nesten vært litt bekymret da jeg kjente spark ved forrige graviditet på denne tiden, og hadde morkaken på fremre vegg! Men i dag er jeg ganske sikker på at jeg kjente tre små dult :happy: Er 17+3 i dag.
 
Er førstegangs og 14+5 i dag! Tror jeg har kjent, men vet ikke.

Kjentes ut som lette stryk på innsiden. Ikke lenge av gangen, og ikke hver dag. Kan det være?
 
Herlige små spark her! Har kjent litt på kveldene i noen dager. I går hadde jeg en morsom opplevelse. Nøys to ganger på rappen og til svar fikk jeg et skikkelig spark! Da var det ikke tvil! Lurer på om jeg skremte småen?
 
Back
Topp