Når kjøper man ting til babyen i magen?

Her er det så mange baby/barneting som selges via salgsgrupper på Facebook, men tør ikke kjøpe noe for da vet jo «hele verden» at jeg er gravid [emoji23]
 
Venter til etter OUL.. begynner så smått handling i august tenker jeg ;)
 
Skal på tul i uke 12, hvis alt ser bra ut da, begynner jeg nok å handle litt:Heartpink
 
Gikk på en smell allerede i går og har kjøpt sprinkelseng! [emoji23]Vi solgte vår når vi flytta, og så var det noen som solgte en Baby Dan seng som man kan ta av ene siden på. Så mye for å vente til etter OUL...
 
Jeg har egentlig tenkt å vente til etter oul, men ettersom vi må ha alt kommer jeg til å spre utgiftene utover mest mulig :)

Det er jo egentlig lurt! Og plutselig går tiden og så blir det plutselig stressinnkjøp også [emoji6]
 
Vi får arvet en del ting av søstera mi, men bilstol, vogn og stellebord er de store tingene vi må kjøpe [emoji2] men blir nok ikke innkjøp før etter ferien og OUL, men vi har satt av litt penger [emoji5][emoji5]
 
Det er jo egentlig lurt! Og plutselig går tiden og så blir det plutselig stressinnkjøp også [emoji6]
Ja, og nå kom skattepengene så da ble det å bruke de på litt til babyen i stede for å sløse bort det ;)
 
Vi har alt av de store tingene fra før men det skader ikke å handle et klesplagg eller 2 nå dersom det frister,, tenker jeg. Men for min del så venter jeg nok til etter OUL.
 
Jeg kjøper nok en body e.l etter OUL hvis vi får vite kjønn. Ellers har vi både stellebord og vogn fra før og en god del nøytrale klær. Det vi trenger er bilstol og en liten seng (sprinkelseng venter vi med til ungen er over 6 mndr). Jeg har også lyst på sånne tynne babytepper fra Aden og Anais. Brystpumpe blir et must også, angrer på at jeg ikke hadde den klar forrige gang. Så det blir ikke så mye shopping annet enn det som er helt nødvendig.
 
Handlet nå barnevogn, seng, stellebord osv som var på salg. Også har jeg handlet så smått med nøytrale klær! Vanskelig å vente :) Men vet at jeg en eller annen gang vil få bruk for det uansett, eller SKAL få bruk for det! Er nå 10+5 og fortsatt veldig bekymret :( <3
 
Vurderer å kjøpe Emmaljunga vogn nå, når 2017-2018 modellen skal ut og da er det 20% på barnas hus [emoji28][emoji28][emoji28]
 
Første svangerskap handlet jeg ganske tidlig. Andre gang handlet jeg litt klær før OUL, men mistet i uke 19. Denne gangen kommer jeg nok ikke kjøpe noe som helst før på leeeeenge.
 
Jeg har akkurat kjøpt bilstol på Jollyroom. Fikk BeSafe med base til 2800,-[emoji4] Bortsett fra det skal jeg kun kjøpe noe tøy når og om vi får vite kjønn. Har tatt vare på mye fra mine 4 andre barn, så det er ikke så mye å kjøpe nå..
 
Her er det så mange baby/barneting som selges via salgsgrupper på Facebook, men tør ikke kjøpe noe for da vet jo «hele verden» at jeg er gravid [emoji23]


Sånn tenker jeg og :hilarious: Mye jeg har lyst å kommentere "interessert" "ønsker å kjøpe" men så er det da at da tror alle "nå skal dem ha barn" :hilarious::hilarious:
 
Nå er jeg ivrig på å handle men tenker at jeg skal vente til etter oul.
Men må snart ha noe gravid klær men tørr ikke gå i lokale butikker hvis noen skal se meg [emoji23][emoji85]
 
Back
Topp