NasseNøff2014
VenterJente2014
Hei
Har arvet en babybjørn bæresele, og lurte egentlig om når man kan starte å bruke den..
Noen som vet?
Har arvet en babybjørn bæresele, og lurte egentlig om når man kan starte å bruke den..
Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har en Stokke bæresele som vi skal bruke på lille jenta vår når ho kommerHei
Noen som vet?
Hei
Noen som vet?
Du kan bruke den fra ungen er 3.5 kg opp til 11-13 kg. Så lenge babyen er 3.5 kg eller mer kan du bruke babybjørnen. Vi brukte vår fra mini var nyfødtHei
Noen som vet?
Litt usikker hvilken type jeg har fått - men hvorfor burde jeg ikke bruke den typen som ungen blir hengende etter skrittet?Hvis det er den tradisjonelle babybjørnen, der barnet henger etter skrittet, ville jeg ikke brukt den i det hele tatt, var jeg deg.Men hvis det er av typen det ble linket til over her, eller tilsvarende der barnet sitter ergonomisk og godt, er det bare å bære og kose seg! Bæring er supert!
![]()
Barnet bør sitte med beina og rumpa i en M-form, slik at knærne er på høyde eller høyere enn hoftene. Hvis ikke kan det være skadelig for hoftene.Litt usikker hvilken type jeg har fått - men hvorfor burde jeg ikke bruke den typen som ungen blir hengende etter skrittet?
Sent from my iPhone using BV Forum