Når jeg våkner..

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Er det normalt å få skikkelig krampe smerter når jeg strekker meg, eller røre for fort på meg om mårran?

Får skikkelig strekk i magen! Såpass at jeg hiver meg i fosterstilling.. Andre mårran det er slik nå.. :-/

Godt å høre det er normalt iallefall! Har aldri merket dette de andre gangene jeg har vært gravid :-)

Har det slik jeg også :p snur meg for fort i senga og smerten smeller til i en av sidene. Varer ikke mer enn ett to sekunder da :) hørt at det er helt normalt.

Spesielt vist jeg ikke har vert på do i løpet av natten så blir de ekstra vondt.

Joa! Samme her. Lå på sofaen og så film sammen med samboer her en kveld. Måtte plutselig på do, reiste meg litt for fort og gikk i kne momentant i fosterstilling. Virkelig ikke noe godt, og blir jo redd for at jeg ødelegger noe inni der av og til :p

Joa! Samme her. Lå på sofaen og så film sammen med samboer her en kveld. Måtte plutselig på do, reiste meg litt for fort og gikk i kne momentant i fosterstilling. Virkelig ikke noe godt, og blir jo redd for at jeg ødelegger noe inni der av og til :p

Ja, den følelsen får jeg å.. Blir redd for spira mi.. Utruli hvor glad man kan bli i noe så kjapt! :-)

Back
Topp