Når i forholdet begynte dere å prate om barn?

Begynte å snakke om det omtrent med en gang vi ble offisielt sammen (hadde kjent hverandre noen mnd da), men da var det mer sånn "gleder oss til det skjer en gang".

Ble gravide fire mnd etter vi ble sammen og fikk gutten vår 13 mnd etter vi ble offisielt sammen.

Hey hvor det går, men vi visste det var rett [:)][:)][:)]

Vi pratet om det ganske tidlig i forholdet, prøvde og prøvde fikk det ikke til.
Så fikk vi jean får snart 6mnd siden.
Har vært sammen over tre år[;)]

vi rakk ikke snakke om det..er gikk det GANSKE FORT I SVINGEN[:D][:D]

ORIGINAL: Labambie

Begynte snakke om det etter første uka tror jeg.. Ikke om å bli gravide, men at vi begge ville ha barn osv... Det falt seg helt naturlig for oss.. Jeg ble planlagt gravid etter vi hadde vært sammen i 6 mnd.

samme her [;)]

Husker ikke helt når vi begynte å snakke om å få barn.. men jeg ble gravid 6 mndr etter at vi ble sammen. Og eldstegutten ble født på dagen 1 år etter at vi flytta sammen.

Sånn generelt "vi vil ha barn en gang" snakka vi vel om ganske tidelig. Sånn om hva vi ønsket i livet. En liten "skjerper" på det da jeg hadde en episode med sykdom (diare og oppkast) som kunne gjort p-pillene ineffektive, men ingenting skjedde. Vi snakket om det og ble enige om at vi ønsket det, men bare ikke helt enda, i forhold til jobb og sånn.

Vi begynte å prøve da vi hadde vært sammen i ca 4 år. Da vi hadde vært sammen i 5 år fridde han, og vi tok prøvepause frem til noen få mnd før bryllupet (som sto et år senere). Spiren satt 5 mnd etter bryllupet, da hadde vi altså vært sammen i nesten 6,5 år.

nesten før vi ble sammen.. hehe.. tok ike lange tiden.. sluttet på pilla etter vi hadde vært sammen i 2 mnd og ble gravid 4 mnd etter det.. men vi kjente hverandre:)

ORIGINAL: Tøsa

rakk aldri å snakke om det.. ble gravid 4 mnder etter jeg møtte han for første gang.

3 måneder her.. nå har vi vært sammen 2 år og en gutt på 1 år... nå begjynner vi og diskutere søsken forsøk[:D][:D]

Back
Topp