Når i forholdet begynte dere å prate om barn?

Vi hadde vært sammen/samboere i ca 1 1/5 år da vi begynte å tenke på det... Da jeg møtte han ville han ikke egang ha dame... Men det forandret seg fort. Men fikk beskjed om at han hverken ville gifte seg, og heller ikke få ban på mange mange år... Giftet oss 2 år etter, og nå venter vi en liten prins 3,5 år etter[:D]

Omtrent et halvt år etter vi ble sammen faktisk, da jeg trodde jeg var gravid, nesten overbevist men da det viste seg at det var feil ble jeg skuffa (jeg skulle ALDRI ha barn ass) så vi bestemte oss for å prøve. Ble gravid 2 år etter vi begynte med prøvinga og vi venter en liten en i august. [:)]

Begynte å snakke om det ganske tidlig i forholdet. Vi var begge ute etter et seriøst forhold og merket fort at vi passet godt sammen. Vi var sammen i fire år før vi giftet oss og ble gravid ca ett år etter bryllupet. Nå nærmer vi oss fire års bryllupsdag. Føler at vi har timet alt perfekt.

vi hadde vert sammen i 1 år og 3 mnd når vi bestemmte oss for å prøve.. ble gravide på første forsøk...så nå sitter vi her med ei lita tulla på 2 år, og har vert sammen nå den 9 mars i 4 år[:D]

Eg e 19 vege på vei nå å me har vært sammen i godt over 2 1/2 år... [:D]
Begynnte å snakka om d for ca 1 år siden[:)][8D]

snakket om det helt tidlig i forholdet, sluttet med prevansjon etter et drøyt år..
ble foreldre 2,5 år etter vi ble et par!

jeg møtte sambo i nov 07 og ble gravid des 07.. var itte planlagt, men det er det beste som har hendt oss!! Lille Anni Linnèa ble født da vi hadde vært sammen 10 1/2 mnd... [:D]

prata vel egentlig ikke noe om det... jeg ble gravid etter at vi hadde vært ilag i 6 mnd... hehe

Hehe,det lar vi være en hemmelighet[;)]
Men jeg var 5mnd på vei da vi hadde vært sammen 1år[:D]

Rakk ikke prate om det. Ble gravid etter 3 uker

Egentlig gaaanske kjapt,men mest for spøk da pga søstera mi nettopp hadde fått[8D] 4 mnd seinere var jeg gravid[8|] Men var da ikke planlagt i den forstand..[;)]

begynte vell å snakke om det etter å ha trefftes noen ganger[8D].
forlovet etter ca 4 mnd nyttårsaften 06/07 og giftet oss august 08 .
da var jentungen allered født og blitt 7 mnd.

ORIGINAL: **lykkeliten**

etter 3år[;)]

noe sånt her og, snakket om den før, men det var da han var klar også, hehe

Sambo beynte vel egentlig så og si med en gang vi kom sammen[&:] men jeg ville ikke.Ville være sikker på at forholdet ville holde. Man har jo aldri en garanti for at det varer heller da.Men ville likevel vente. Ble gravid etter vi hadde vært sammen 3,5 år. Nå har vi vært sammen i 8,5 år og har 3 nyydelige barn. skal gifte oss ijuni[:)]

Vi begynte ikke å tenke på barn før jeg var 26 [8D] da hadde vi vært sammen i 9 år og gift i 2 år.

Det husker jeg ikke, men vi har alltid hatt lyst på barn begge to. begyne å snakke om det for alvor, da jeg var til legen for å få penicilin for urinveisinfeksjon, men kom hjem med helsekort i stede[8D]

Begynte vel så smått å snakke om det etter vi hadde vært sammen i ca 1 1/2 år. (Første halvåret var long distanse forhold ha, jeg bodde i England) Bare sånn løst "kunne du tenke deg å ha barn en gang" liksom. Flyttet sammen et par måneder etter det og ett år senere ble jeg gravid. Altså hadde vi vært sammen i litt over 3 år da gullet kom. [:)]

Vi prata jo om at vi ville ha barn i fremtiden tidlig i forholdet, men vi snakka ikke "seriøst" om det før etter vi hadde vrt sammen i 7 år, endt utdanning, vi begge hadde jobb og hadde kjøpt oss hus[;)] Vi syns det var viktig først[:)]

Vi snakket om barn allerede første gangen vi traff hverandre på fest. Ikke at vi skulle ha barn sammen, men våre ønsker om barn. Vi ble veldig fort et par, og planlagte ganske så tidlig at vi ville ha barn sammen. Etter noen måneder sluttet jeg på pillen og regnet med at jeg skulle bli gravid etter kort tid. Men slik ble det ikke... Vi måtte til slutt gå gjennom flere prøverørsforsøk før vi i november 07 endelig ble foreldre til lille snuppa.[:)]

Ehm, aldri, ble rimelig fort gravid med første. Dvs. 2 uker etter vi ble sammen, hehe. Termin fra mens som kom dagen før vi møttes.[&:][:D] Brukte ikke prevansjon etter det, og Oliver ble til etter 8 mnd etter Albert ble født. Jamie er den som var planlagt, tok da nesten et år, før han ble til. Hadde desverre en SA noen mnd før det.

Back
Topp