M
mrspurple
Guest
Fra bhg? Ingrid er forkjøla og har tannbæsj, men er det nok til at hun må bli hjemme fra bhg? Er ellers fin liksom... 
En liten gutt ventes, 12.02.13
En liten gutt ventes, 12.02.13
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er bare natta -uheldigvis, at det går igjennom, forstår ikke hvorfor... Er jo samme bleiene, men holder henne unna melkeprodukter i dag og skal se om det hjelper også... Men virker som kanskje bæsjen har roa seg (med fare for at det begynner igjen når jeg sier det)... Så forhåpentligvis!Er det sånn at hu bæsjer igjennom flere ganger om dagen ville jeg nok holdt henne hjemme.
Men er det kun litt løs bæsj som holder seg i bleia ville jeg sendt henne, og gitt beskjed til de ansatte ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Da ville jeg sendt i bhg ;-) så sant allmenn tilstanden er finEr bare natta -uheldigvis, at det går igjennom, forstår ikke hvorfor... Er jo samme bleiene, men holder henne unna melkeprodukter i dag og skal se om det hjelper også... Men virker som kanskje bæsjen har roa seg (med fare for at det begynner igjen når jeg sier det)... Så forhåpentligvis!
En liten gutt ventes, 12.02.13![]()
Typisk! Mye ute å går virker det som... Masse god bedring til Maria!Snakker om sola....
Henta frøkna, og hu har feber og utrolig slapp. Så her sees formen ann. Skjønner ikke at bhg så at hu var dårlig
Masse god bedring til snuppaSnakker om sola....
Henta frøkna, og hu har feber og utrolig slapp. Så her sees formen ann. Skjønner ikke at bhg så at hu var dårlig
Virker sånn.. Takk det samme :Typisk! Mye ute å går virker det som... Masse god bedring til Maria!
TakkMasse god bedring til snuppa
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Masse god bedring.Snakker om sola....
Håper det holder seg sånn gjennomnattaSer ut som hun skal i bhg i morgen ja! Hun er helt fin i dag, holdt oss unna alt av melkeprodukter (ikke ost og sånt da), og hun har vært helt 100 i dagmagen har vært helt fin, så nå blir natta veldig spennende!
![]()
TakkMasse god bedring.
Håper hun blir fort bedre
Elsker BV forum
Så flott hun er i bedre formTakknull feber i dag og helt i 100. Så sendte i barnehagen
ga beskjed at hu var litt slapp i går kveld. Så de skulle ringe om det var noe
Ja. Ganske godt ;-)Så flott hun er i bedre form
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Så bra at hun er bedre idagTakknull feber i dag og helt i 100. Så sendte i barnehagen
ga beskjed at hu var litt slapp i går kveld. Så de skulle ringe om det var noe