Når holder man barnet hjemme?

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Fra bhg? Ingrid er forkjøla og har tannbæsj, men er det nok til at hun må bli hjemme fra bhg? Er ellers fin liksom... :)

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Er det sånn at hu bæsjer igjennom flere ganger om dagen ville jeg nok holdt henne hjemme.

Men er det kun litt løs bæsj som holder seg i bleia ville jeg sendt henne, og gitt beskjed til de ansatte ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det sånn at hu bæsjer igjennom flere ganger om dagen ville jeg nok holdt henne hjemme.

Men er det kun litt løs bæsj som holder seg i bleia ville jeg sendt henne, og gitt beskjed til de ansatte ;-)

Er bare natta -uheldigvis, at det går igjennom, forstår ikke hvorfor... Er jo samme bleiene, men holder henne unna melkeprodukter i dag og skal se om det hjelper også... Men virker som kanskje bæsjen har roa seg (med fare for at det begynner igjen når jeg sier det)... Så forhåpentligvis! :)

Så lenge allmenntilstanden er bra så hadde jeg sendt barnehagen..:)
De er jo forkjølet hundre ganger i året, så det hadde blitt mye og holdt dem hjemme:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er bare natta -uheldigvis, at det går igjennom, forstår ikke hvorfor... Er jo samme bleiene, men holder henne unna melkeprodukter i dag og skal se om det hjelper også... Men virker som kanskje bæsjen har roa seg (med fare for at det begynner igjen når jeg sier det)... Så forhåpentligvis! :)

Da ville jeg sendt i bhg ;-) så sant allmenn tilstanden er fin :-)

Vanskelig problemstilling.
Vesla her hadde litt feber i natt og var oppe i 2 timer. Ingen feber i dag tidlig, men vi valgte å holde henne hjemme. Kl 11 i dag fikk hun feber på 38,5 og ser at hun ikke er helt i form. Hoster gjør hun og.

Så vi må bare se ann natta. Det som avgjør her.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ser ut som hun skal i bhg i morgen ja! Hun er helt fin i dag, holdt oss unna alt av melkeprodukter (ikke ost og sånt da), og hun har vært helt 100 i dag :) magen har vært helt fin, så nå blir natta veldig spennende! :)

Snakker om sola....

Henta frøkna, og hu har feber og utrolig slapp. Så her sees formen ann. Skjønner ikke at bhg så at hu var dårlig :P

Typisk! Mye ute å går virker det som... Masse god bedring til Maria! :)

Virker sånn.. Takk det samme :

Sent from my iPad using BV Forum

Snakker om sola....

Henta frøkna, og hu har feber og utrolig slapp. Så her sees formen ann. Skjønner ikke at bhg så at hu var dårlig :P

Masse god bedring.

Håper hun blir fort bedre

Elsker BV forum

Ser ut som hun skal i bhg i morgen ja! Hun er helt fin i dag, holdt oss unna alt av melkeprodukter (ikke ost og sånt da), og hun har vært helt 100 i dag :) magen har vært helt fin, så nå blir natta veldig spennende! :)

Håper det holder seg sånn gjennomnatta :)

Elsker BV forum

Så sant det ikke er feber, dårlig allmentilstand og flere løse bleier i døgnet så kan de være i bhg.
Ellers blir det mange hjemmedager i løpet av ett år ;)

Masse god bedring.

Håper hun blir fort bedre

Elsker BV forum
Takk :-) null feber i dag og helt i 100. Så sendte i barnehagen :-) ga beskjed at hu var litt slapp i går kveld. Så de skulle ringe om det var noe :-)

Takk :-) null feber i dag og helt i 100. Så sendte i barnehagen :-) ga beskjed at hu var litt slapp i går kveld. Så de skulle ringe om det var noe :-)

Så flott hun er i bedre form:D

Så flott hun er i bedre form:D

Ja. Ganske godt ;-)

Back
Topp