Når hente ut babypakkene? 3. trimester??

Jeg har kun hentet apotek1 sin fordi jeg er lat.
Men det var morsomt at vi ble valgt ut til å prøve nye sånne nestle øko produkter, så får en stor pakke derfra, var også gjennom siden babypakker, de søkte etter prøvere for nye produkter.

Jeg liker nok best den fra apotek 1, rema sine bleier har førstemann reagert på så de ble bare liggende. Ellers så får du mye artig, smokkene syntes jeg var artig, for slapp å kjøpe noen - og sønnen vår tok aldri smokk heller :D
 
Henter apoteket sin i går, og ble positivt overrasket! Enda mer i ting i den enn forrige gang (i 2017) kommer nok til å bruke det meste. Har bestilt fra Kiwi og henter den neste uke. Rena1000 kommer jeg nok ikke til å gidde å hente ut.. Ser det er lite produkter som jeg ikke ville ha brukt uansett..

Er bare nysgjerrig på ammeinnleggene fra rwma, noen som har brukt de? Brukte mest fra avent og medela sist.
 
Henter apoteket sin i går, og ble positivt overrasket! Enda mer i ting i den enn forrige gang (i 2017) kommer nok til å bruke det meste. Har bestilt fra Kiwi og henter den neste uke. Rena1000 kommer jeg nok ikke til å gidde å hente ut.. Ser det er lite produkter som jeg ikke ville ha brukt uansett..

Er bare nysgjerrig på ammeinnleggene fra rwma, noen som har brukt de? Brukte mest fra avent og medela sist.
Jeg har brukt rema sine ammeinnlegg i 2 ammeperioder og er fornøyd med de:)
 
Har hentet kiwi og apoteket sin. Hentet rett før tredje trimester.
 
Jeg har hentet apotek1, kiwi og rema1000 sin! :) skal spørre Skoringen pent om jeg kan få av de også selv om de imidlertidig ikke gir bort.. :hilarious:
 
Henter apoteket sin i går, og ble positivt overrasket! Enda mer i ting i den enn forrige gang (i 2017) kommer nok til å bruke det meste. Har bestilt fra Kiwi og henter den neste uke. Rena1000 kommer jeg nok ikke til å gidde å hente ut.. Ser det er lite produkter som jeg ikke ville ha brukt uansett..

Er bare nysgjerrig på ammeinnleggene fra rwma, noen som har brukt de? Brukte mest fra avent og medela sist.
Jeg syns ikke ammeinnleggene fra Rema er noe bra. De er det verste jeg har vært borte i (2016). Mulig de er bedre nå, men her blir pakken med ammeinnleggene stående til ammingen er godt etablert. Så får jeg bruke de når brystene ikke er såre. Jeg var mest fornøyd med Avent sine og Libero.
 
Her har vi også hentet ut de tre vanlige babypakkene. Tredje barnet. Like gøy hver gang å se hva man får og gå igjennom tingene. Spesielt med to søstre på 6 og 4 som skal ta del i alt:Heartpink:Heartpink
 
Sniker. Ser noen nevner man ikke får den blå posen hos rema og må plukke selv. Du får fortsatt posen med innhold :)
 
Sniker. Ser noen nevner man ikke får den blå posen hos rema og må plukke selv. Du får fortsatt posen med innhold :)
Ikke i noen Rema butikker her jeg bor :) Her må de utløses via Æ appen og plukkes selv. Det står jo også på Remas nettsider. Hvis du har fått den blå posen med innhold kan det hende at det er restvarer.

Legger ved et skjermbilde fra Rema sin nettside tatt i dag.
 

Vedlegg

  • D255266C-0BC9-4BC3-B0E2-6524D961D681.png
    D255266C-0BC9-4BC3-B0E2-6524D961D681.png
    66,7 KB · Visninger: 13
Ikke i noen Rema butikker her jeg bor :) Her må de utløses via Æ appen og plukkes selv. Det står jo også på Remas nettsider. Hvis du har fått den blå posen med innhold kan det hende at det er restvarer.

Legger ved et skjermbilde fra Rema sin nettside tatt i dag.

Jøss, alle rundt her har fortsatt posen. Samme innhold som du kan plukke. Jeg trodde selv jeg måtte plukke nemlig :)
 
Jøss, alle rundt her har fortsatt posen. Samme innhold som du kan plukke. Jeg trodde selv jeg måtte plukke nemlig :)
Regner med at de deler ut posen der de fremdeles har de på lager, men i og med at det står på nettsiden og i appen så regner jeg med at det er faset ut de fleste steder :)
 
Har henta fra apoteket bare. De sjekka ikke kupongen min en gang, så den brukte jeg aldri opp. kan hente en til hvis jeg vil :hilarious:
Tenkte å kjøre til nærmeste sted der de har rema, kiwi og apotek1 i dag og hente ut alle tre.
 
Back
Topp