Når hente ut babypakkene? 3. trimester??

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Hvilken uke kan de hentes ut?

Står fra 3. trimester men på google er det jo minst tre uker som er starten på 3. trimester :woot: blir helt forvirret jeg.
 
Er det en samletråd ang. baby pakker. Hadde vært kjekt ifall man ikke visste om noen :)
Vil tro at så lenge du kommer med magen spiller det ikke så stor rolle hbir i tredje trimester du er :)
 
Jeg har hentet rema 1000 sin, venter litt med resten:)
 
Har hentet hos Apotek 1. Det står i appen at man kan hente pakken når det er 3.mnd igjen til termin, og kan hentes til og med 3 mnd etter fødsel. Jeg har ikke blitt spurt om termin osv., så tror ikke de er så veldig nøye på det - så lenge du har magen som bevis! :D

Har hentet hos Rema1000 også. Skal hente Kiwi sin startpakke i morgen. :)
 
Hadde vært gøy å høre hvilken pakke dere er mest fornøyd med, dere som har hentet ut!:D Hvilken pakke som inneholder mye nyttig osv!
 
Hvordan gjør man det? Går man til butikken og sier hei jeg ønsker baby pakken?

Ah nevermind. Klikket meg inn og så at man må ha apper og lignende. Da faller jeg av. Men gøy å høre hvilken folk likte best!
 
Jeg har hentet hos kiwi, rema 1000 og apotek1:) synes det er vanskelig og si hvilken jeg var mest fornøyd med- følte de inneholdt bare fornuftige ting:) om jeg måtte velge en favoritt blir nok det apotek1 sin:) -
 
Har bare hentet ut den fra kiwi men tenkte å hente resten de neste dagene.
 
Jeg har ikke hentet ut noen pakker føreløpig. Ganske sikker på at de ikke ber om noe «bevis» på at du er i 3. trimester. Jeg henter de nok ut litt nærmere fødsel:)
 
Jeg hentet Apotek 1 sin i går, ble ikke bedt om noe bevis. Jeg skal hente ut Kiwi sin i løpet av uken og Rema sin. Syns at Rema sin var bedre før. Da fikk man en fysisk babypose med innholdet. Nå ser det ut som at man plukker varene fra hyllen og må gjennom kassen :rolleyes::rolleyes:
 
Hentet ut med en gang jeg la inn bestillingen. Uke 12 ca
 
Man kan hente når man vil. Jeg har kun hentet apoteket sin og er veldig fornøyd med innholdet
 
Henter om noen uker, da er jeg i tredje trimester :) må få klart rom og garderobe til kommende storesøster først, vil ikke hente babypakkene før jeg kan rydde de på plass i stellebordet :)
 
Jeg hentet Apotek 1 sin i går, ble ikke bedt om noe bevis. Jeg skal hente ut Kiwi sin i løpet av uken og Rema sin. Syns at Rema sin var bedre før. Da fikk man en fysisk babypose med innholdet. Nå ser det ut som at man plukker varene fra hyllen og må gjennom kassen :rolleyes::rolleyes:
Hva??? Jeg vil ha den posen med glidelås, den er så praktisk! Brukte den hele tiden da vi skulle på babysvømming og andre aktiviteter.
 
Hva??? Jeg vil ha den posen med glidelås, den er så praktisk! Brukte den hele tiden da vi skulle på babysvømming og andre aktiviteter.
Helt enig, syns den bagen i blå og hvit var utrolig praktisk! Nå må man plukke varene selv og scanne i kassen.
 
Hva er det dere har fått i de ulike pakkene? Er det slik at man burde vente til nærmere termin (november her) men å hente de? Er det noe som er mer mot vinter, eller er det mer generelle ting?
 
Hva er det dere har fått i de ulike pakkene? Er det slik at man burde vente til nærmere termin (november her) men å hente de? Er det noe som er mer mot vinter, eller er det mer generelle ting?
Det er litt forskjellig. Alt bra bind, bleier, vaskepulver, tåteflasker, smokker, olje, våtserviett, tørrserviett, ammeinnlegg osv. Det er helt uavhengig av årstid. Bare hent ut pakkene :)
 
Back
Topp