Når har dere Termin?

Termin 21/1. Veldig på følelsen av at det er en gutt, klarer ikke å forestille meg en jente engang:joyful:
Mine symptomer:
- Veldig trøtt og sliten
- KONSTANT sulten. De 2-3 første ukene mista jeg sultfølelsen totalt, nå blir jeg aldri mett ...
- Rare og mange drømmer hver natt
- Tisser mye, og ganske forstoppet..
- Hormonell, i følge samboer. Kan vel ikke nekte :angelic:

Termin 9/1.
Har en følelse på at det er jente sånn som nr 1 er.

Symptomer er trøtthet, forferdelig sulten hele tiden, og må tisse mye oftere enn noen gang før :)

Termin 12 januar.
Har ingen følelse på hva det kan være, ønsker å vente til fødsel med å finne ut av det :)
Mine symptomer er: kvalme gjennom hele dagen, lite matlyst (men sulten), trøtt, oppblåst.

Termin 3.januar
Har en liten følelse på jente denne gangen..
Men vi skal ikke vite kjønn.

Mine symptomer er uvelhet/kvalme, konstant sulten, murringer i bekkenet, tisser mye på dagtid, forstoppet og løs i magen om hverandre.. får metallsmak i munnen iblant, får halsbrann av sterk mat, trøtt -hele tiden!!

Unnskyld avsporing... Men jeg elsker mummi! :D
Såg brukernavnet ditt og bildet.. Skal faktisk på ferie til mummiland i år :p
Hahah så gøy! Elsker også mummitrollet. Har så lyst til å besøke mummidalen selv:knegg: får gjøre dt med framtidige storesøster å mini i magen om et par år:love2

Termin 12 januar.
Har ingen følelse på hva det kan være, ønsker å vente til fødsel med å finne ut av det :)
Mine symptomer er: kvalme gjennom hele dagen, lite matlyst (men sulten), trøtt, oppblåst.
Så tøff du er om du klarer å vente helt til fødsel med å finne dt ut, hadde jeg aldri klart:laughing002 kvalme er helt forferdelig, var nylig på sykehuset å fikk veske intrevenøst fordi jeg ikke klarte å få i meg noen ting:confused3

Hahah så gøy! Elsker også mummitrollet. Har så lyst til å besøke mummidalen selv:knegg: får gjøre dt med framtidige storesøster å mini i magen om et par år:love2

Ja, har ikke vært der enda, men jeg regner med at jeg kan anbefale det når jeg kommer hjem igjen! :P

Termin 21. januar :Heartred
Tror det er en jente i magen, som forige gang. Alle andre tror da som nå at det er en gutt. Men jeg er fast bestemt nå også på at det faktisk er en jente :Heartred

Mine symptomer er
*Mye kvalm
*Mye trøtt
*Magesmerter
*Ømme bryster
*Brystene vokser
*Mye svimmel
*Hyppige toalett besøk
*Oppblåst mage
*Forstoppelse
*Sure oppstøt
*Veldig ekkel ettersmak som er umulig å få vekk etter jeg har spist
*Ekstra dårlig på kveldene/nettene

Termin 21. januar :Heartred
Tror det er en jente i magen, som forige gang. Alle andre tror da som nå at det er en gutt. Men jeg er fast bestemt nå også på at det faktisk er en jente :Heartred

Mine symptomer er
*Mye kvalm
*Mye trøtt
*Magesmerter
*Ømme bryster
*Brystene vokser
*Mye svimmel
*Hyppige toalett besøk
*Oppblåst mage
*Forstoppelse
*Sure oppstøt
*Veldig ekkel ettersmak som er umulig å få vekk etter jeg har spist
*Ekstra dårlig på kveldene/nettene
Samm her! Veldig mange tror dt er gutt men jeg er bombesikker på at det er jente

Termin 27/1
Tror gutt for dette svangerskapet er helt anderledes..

Symptomer: trøtt og sliten, konstant sulten, mye tissing, kvalm ved lavt blodsukker, hormonell, oppblåst..

Back
Topp