Når har dere Termin?

Lillemy~

Blir kjent med forumet
Tenkte vi kunne gjøre no litt morsomt!
Jeg har selv termin 29.Januar. hva med dere?
Tror dere det er en gutt eller en liten jente i magen?
Symptomene deres? :)

Mine symptomer er
*Mye kvalm
*Mye trøtt
*Søt Sug
*Ømme bryster
*Brystene vokser
*Mye svimmel
*hyppige toalett besøk
*oppblåst mage
*hetetokter

Jeg føler på meg at dt er en liten jente i magen, dette svangerskapet er veldig likt mitt forige som jeg da hadde ei jente. Dette trenger jo selvfølgelig ikke stemme men jeg har en skikkelig sterk følelse av dt som i forige svangerskap :) har tenkt å ta ultralyd i uke 14 å håper da å få se kjønn. Da oppdaterer jeg her om hva dt blir!
 
Last edited:
Mens termin er 20. Januar.
Har ingen følelse på gutt/jente enda..
Og har heller ingen symptomer (lenger..[emoji849])
 
Termin 27/1

Tror Gutt

Symptomer som tretthet, kvalme, hormonell, tap av energi, tisser ofte, lyst og ikke lyst på forskjellig mat, voksende bryst som er vonde, oppblåst mage/fått mage, drømmer mye.

Egentlig likt mitt første svangerskap, bare lagt på meg mer, det ble jente, men ønske om gutt er sterkt, så vi håper på det [emoji38][emoji16]
 
Termin 15-18/1 (Kommer an på hvilken app jeg bruker :p)

Tror jente.

Symptomer: Kvalm, trøtt, hormonell, sliten, energiløs, sulten, blir kvalm av alle lukter, ømme, vonde bryster og utrolig rare drømmer.
 
Termin 19.01.19
Magefølelsen sier to gutter:)
Symptomer; lite energi, ømme/store bryster og vanskelig i matveien.
 
Termin 27/1

Tror Gutt

Symptomer som tretthet, kvalme, hormonell, tap av energi, tisser ofte, lyst og ikke lyst på forskjellig mat, voksende bryst som er vonde, oppblåst mage/fått mage, drømmer mye.

Egentlig likt mitt første svangerskap, bare lagt på meg mer, det ble jente, men ønske om gutt er sterkt, så vi håper på det [emoji38][emoji16]
Hahah ja mye oppblåst mage her også! Hyppige toalett besøk her også gitt, Irriterende å måtte stå opp på natta eller gry tidlig å tisse:angelic:
 
Termin 15-18/1 (Kommer an på hvilken app jeg bruker :p)

Tror jente.

Symptomer: Kvalm, trøtt, hormonell, sliten, energiløs, sulten, blir kvalm av alle lukter, ømme, vonde bryster og utrolig rare drømmer.
Hahah så gøy å lese! Kommer liksom på flere symptoma som rare drømmer her også som man egentlig ikke tenker så mye over.
På Garvid og barb har jeg termin 30.Januar å på preglife 28.Januar så jeg bare tok midt i mellom jegxsmile9
 
Termin 01.01. :)

Kvalm, trøtt, oppblåst(litt mindre etterhvert), ømme pupper(også litt mindre nå i det siste), puppene har vokst minst en str., hormonell selvfølgelig.. og veldig sulten hele tiden..

Tenker mest på jente :Heartpink
 
Ifølge TUL har jeg termin 9.januar.
Jeg tror det er en liten gutt i magen da symptomer og svangerskap er helt annerledes enn første svangerskap.

Mine symptomer er:
*Mye trøtt
*Ømme bryster
*Brystene vokser
*hyppige toalett besøk
*oppblåst mage
*veldig hormonell.
*konstant sulten.
 
I følge tidlig ultralyd, så har jeg termin 4.januar [emoji5]

Har ingen aning hva jeg har inni magen, blir glad for begge deler [emoji173]️

Symptomer:
- trøtt
- ømme bryster
- konstant sulten
- men dårlig matlyst
- ekstremt oppblåst mage
- tidvis søtsug
- litt hormonell
 
Har termin 26 januar og føler det blir gutt nr.3:rolleyes:
Symptomer: veldig ømme pupper, ekstremt trøtt, kvalm og dårlig matlyst
 
Hahah så gøy å lese! Kommer liksom på flere symptoma som rare drømmer her også som man egentlig ikke tenker så mye over.
På Garvid og barb har jeg termin 30.Januar å på preglife 28.Januar så jeg bare tok midt i mellom jegxsmile9

Det er ikke tull altså! Fjerde gangen jeg er gravid og drømmene blir helt underlige hver eneste gang liksom :p
 
Så gøy at så mange engasjerer seg!:love017
Synes det er så koselig å spennende å høre om svangerskapene og tankene deres:happy:
 
Så gøy at så mange engasjerer seg!:love017
Synes det er så koselig å spennende å høre om svangerskapene og tankene deres:happy:

Unnskyld avsporing... Men jeg elsker mummi! :D
Såg brukernavnet ditt og bildet.. Skal faktisk på ferie til mummiland i år :p
 
Termin 12/1
Tipper det er en gutt [emoji170][emoji64]

Har
-ømme pupper som har vokst veldig
-syk luktesans, og brekker meg av all rar lukt.
-dårlig matlyst
-kvalme på kvelden
-rare drømmer
-oppblåst
 
Back
Topp