Tripptrapptresko
April 2011 August 2012 Desember 2013
Spiralen må ut eller?
Vet ikke. Legen skal vurdere det på tirsdag. Får henv. til ul også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiralen må ut eller?
Lykke til i hvertfallVet ikke. Legen skal vurdere det på tirsdag. Får henv. til ul også.
Oi… hvordan endte det med den lille da?
Godt at det gikk så pass godt som det gjorde da. Er utrolig å se små alvorlig syke barn smile og ha det godt selv om de er midt oppi en alvorlig situasjon/hverdagDet gikk jo mye bedre enn forventet i og med at vi klarte å gi han 5 uker ekstra i magen.
Når vi ble innlagt i uke 24 kom barnelegen og fortalte hva vi kunne forvente og ga Max 44% sjanse til å overleve... det var tungt å høre. Presten pratet med oss og anbefalt oss å tenke på navn... det gjorde at vi virkelig forstod alvoret.
Han trengte gjennopplivningstiltak når han kom ut, hadde høyt oksygenbehov fordi nyrene fungerte ikke de første 4 døgnene. Heldigvis ingen hjerneblødning, men han har hatt en del problemer med lungene og luftveiene i etterkant, så det har blitt noen innleggelser med oksygenbehov og behandlig. Går jevnlig til fysio fordi han henger motorisk etter. Tett oppfølging på hs og på sykehuset.
Vi er utrolig heldige!!! Han er en skikkelig gladgutt som smiler uansett - t.o.m. når han er kjempesyk. Et bittelite stort mirakel <3![]()
Godt at det gikk så pass godt som det gjorde da. Er utrolig å se små alvorlig syke barn smile og ha det godt selv om de er midt oppi en alvorlig situasjon/hverdag![]()
Ja, det er helt fantastisk!![]()
Er det noe også? Jeg har MANGE ekstra kg på kroppen!Jeg har bestilt time nå på tirsdag. Da er jeg 5+4. Men det pga at jeg må søke om plass på føden på Rikshospitalet. Der har de et spes program for oss som har noen ekstra kg på kroppen.
Samt at jeg vil bli henvist til min gynekolog for UL slik at jeg vet at alt ser fint ut frem til 12-13 uke![]()
Er det noe også? Jeg har MANGE ekstra kg på kroppen!Hva går det ut på - vet du det? Har ikke hørt om at det finnes noe sånt på Vestlandet...