Når har dere første legetime?

Vært hos legen allerede, og vært i kontakt med jordmor. Hun kunne gi med time før jul om jeg ønsket, men så kvalm som jeg er nå forlater jeg ikke senga.... hadde legekonsultasjon via melding i går og ble sykemeldt. Greit med små plasser og at man kjenner legen godt.
Uff, kjipt å være så kvalm! Hvor langt er du på vei?
 
Nå har jeg bestilt min første time 3.januar (7+5). Gleder meg:happy:
Har konkludert meg frem til at det er meget smart å være gravid nå, for tiden går så raskt frem mot jul- ergo også frem mot uke 12. Får i tillegg tankene litt bort fra bekymring rundt svangerskap og heller inn på julestyr, og det passer meg fint:p
 
Har vært hos legen, og hun har henvist meg til ultralyd på sykehuset for å være sikre på at det ikke er mola denne gangen også.. så håper det kommer brev i posten på mandag så vi slipper å lure lenger.. kjedelig hvis vi må gå lenge uten å vite! :sorry:
 
Første time er på fredag den 21.12. Da er jeg 5+0, og skal få henvisning til KK for TUL og videre oppfølging. Får også termindato på TUL satt da, fremfor OUL pga tidligere svangerskap.
 
Har time når jeg er 12+3. Lite vits i å ha time supertidlig. Jeg vet jeg er gravid, og det er ikke så mye å finne ut/ gjøre før uke 12 uansett.
 
Var hos legen i går.. det var jo en rimelig kjip opplevelse så kommer nok fortsette hos jordmor istede :(
Men ble henvist til TUL så venter på brev fra Ahus :)
 
Var hos legen i går.. det var jo en rimelig kjip opplevelse så kommer nok fortsette hos jordmor istede :(
Men ble henvist til TUL så venter på brev fra Ahus :)
Så leit at det ble en kjip opplevelse
 
2 januar... da er jeg 8u5d. Har vært til jordmorsamtale i dag. Hadde traumatisk fødsel sist, så skal følges opp ekstra.
 
Tenker booke en rundt 12 uker for første kontrollen og blodprøvene.

Håper jeg ikke må innom tidligere pga kvalme... :nailbiting:
 
Var hos legen i dag og ble henvist til poliklinikken for tett oppfølging pga premature fødsler med 3 av 4 barn. Spent på når første time til UL blir! Tenker å kontakte jordmor etter første UL og er så innmari glad for at jeg kan ha jordmora jeg hadde sist:)
 
Har vørt hos legen for å måle HCG, hun sa at neste og første offisiell legetime pleier å være rundt uke 12. Men jeg skal til jordmor 27 desember, da er jeg 6+5 uker på vei :)
 
Min er 22. januar og da er jeg nesten 12 uker. Hva skjer med at så mange har legetimer så tidlig? :) Jeg fikk liksom beskjed om at det ikke er så veldig mye vits i timer før, med mindre man har spørsmål. Hva gjør dere på slike tidlige timer?
 
Back
Topp