Når har dere første legetime?

Skal gå hos JM denne gangen også. Har første time i morgen, 6+1 :)
 
Hadde faktisk legetime samme dagen som jeg testet positivt :hilarious: Men den hadde jeg egentlig bestilt for lenge siden og for noe annet. Hun gjorde ikke noe spes på den timen, bare snakket litt om tilskudd osv. Hun satte meg opp igjen i januar når jeg er 8+2. Hun ville vel egentlig ha det en uke før, men da kunne ikke jeg. Tror hun vil ha det såpass tidlig fordi jeg skal henvises videre til fosterdiagnostikk
 
Jeg bestilte legetime som jeg var på forrige torsdag. Tok blodprøve for å måle HCG, og skal tilbake på tirsdag og måle igjen.

Første offisielle legetime (utenom TUL på ahus) blir i uke 12, som er i slutten av januar. :)
 
Så spennende:) Jeg vurderer å høre om jeg kan måle hcg litt ut i uken, også bestille første kontroll etter nyttår.
 
Første jordmor time 8 januar :)
Er da ca i uke 10
 
Skal ha første legetime når jeg er 9+3 tror jeg. Skal til helsestasjonen nedte uke med frøkna, bestiller nok time hos jordmoren min da. Samme når det er egentlig :happy:
 
Første time hos lege 18/01. Er da 11+2. Jeg velger å vente lengre denne gangen for sist gan hadde jeg sa samme dagen som jeg hadde vært hos legen, hun slet med å finne hjerteslag på ul og og det var så vidt vi kunne se noe på bildene. Tenker da å vente litt lengre denne gangen, bare sånn i tilfelle det skulle gå gale. Men så tenker jeg å bestille time til tul for å se om det er et lite hjerte som slår denne gangen også, det var noe av det beste jeg har sett ☺️
 
Første legetime blir når jeg er 5+3, det er pga høyrisiko sv.skap og henvisning til poliklinikken:)
 
Var på fredag, var da 4+2. Gjorde for å måle vitamin og blod, da jeg er mye trøtt.
Første offisielle blir i slutten av januar, når jeg er 12 uker. :) + prøve på TU før jul.
 
Her har vi første kontroll hos fastlegen. Jeg skal dit når jeg er 10 uker.
 
Var på onsdag(4+5) :) skrev ut svangerskapspapirer, justerte termin, henvisning til ul uke 12. Skal få første jordmortime når jeg har vært på tul neste uke :)
 
Skal til jordmor 10. januar, er da uke 9+0. Bestilte timen i går :) Fikk beskjed om at jeg godt kunne få time tidligere også, siden det er første gang, men pga. julen endte jeg opp med den timen.
 
Vært hos legen allerede, og vært i kontakt med jordmor. Hun kunne gi med time før jul om jeg ønsket, men så kvalm som jeg er nå forlater jeg ikke senga.... hadde legekonsultasjon via melding i går og ble sykemeldt. Greit med små plasser og at man kjenner legen godt.
 
Back
Topp