Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei da? Skal vel ha OUL mellom uke 18-20? Om jeg ikke tar helt feil.Får man innkalling for OUL etter første svangerskapskontroll hos lege/jordmor? Jeg skal ikke til jordmor før i august (pga ferieavikkling) så må vel bare smøre meg med tålmodighet for å få vite når OUL blir
Kommer til å være 15+4 på første svangerskapskontrollen. Er 11+3 nåHvor langt er du på vei da? Skal vel ha OUL mellom uke 18-20? Om jeg ikke tar helt feil.
Ville purra på legen, jeg fikk time noen timer etter svangerskapskontrollen vis helsenorgeNår fikk dere innkallingen? Nettopp eller lenge siden? Venter enda på innkalling, er 13+0. Var hos lege 8+1 og hun skulle sende beskjed til sykehuset da om at de måtte kalle meg inn..
Kan du ikke bestille en kjapp time på legekontoret bare for henvisningen? Her jeg bor kan det være mye ventetid med hvert, sist svangerskap fikk jeg ikke time før jeg var 21 eller 22 uker på vei pga babyboom Denne gangen var jeg heldig og fikk tidligere, enda jeg ble henvist senere enn forrige gang.Får man innkalling for OUL etter første svangerskapskontroll hos lege/jordmor? Jeg skal ikke til jordmor før i august (pga ferieavikkling) så må vel bare smøre meg med tålmodighet for å få vite når OUL blir
Jo, det kan jeg jo gjøreKan du ikke bestille en kjapp time på legekontoret bare for henvisningen? Her jeg bor kan det være mye ventetid med hvert, sist svangerskap fikk jeg ikke time før jeg var 21 eller 22 uker på vei pga babyboom Denne gangen var jeg heldig og fikk tidligere, enda jeg ble henvist senere enn forrige gang.
Jo, det kan jeg jo gjøre
Det har jeg ikke tenkt på, men kan prøve det. Vil jo selfølgelig ikke vente lenger enn jeg må på OUL!evt bare sende henvisning på helsenorge til legen om at de må henvise seg før pga sein kontroll. tror ikke du må inn til legen
Det har jeg ikke tenkt på, men kan prøve det. Vil jo selfølgelig ikke vente lenger enn jeg må på OUL!
Så skal det sies at jeg har vært henvist til privat ul uke 7, 13 og skal også i uke 30Uke 19 +2 her