Når har dere fått time til OUL?

Jeg var på første kontroll hos jordmor i dag og fikk innkallingen et par timer etter jeg hadde vært hos hun :)

Får man innkalling for OUL etter første svangerskapskontroll hos lege/jordmor? Jeg skal ikke til jordmor før i august (pga ferieavikkling) så må vel bare smøre meg med tålmodighet for å få vite når OUL blir :rolleyes:

Får man innkalling for OUL etter første svangerskapskontroll hos lege/jordmor? Jeg skal ikke til jordmor før i august (pga ferieavikkling) så må vel bare smøre meg med tålmodighet for å få vite når OUL blir :rolleyes:
Hvor langt er du på vei da? Skal vel ha OUL mellom uke 18-20? Om jeg ikke tar helt feil.

Når fikk dere innkallingen? Nettopp eller lenge siden? Venter enda på innkalling, er 13+0. Var hos lege 8+1 og hun skulle sende beskjed til sykehuset da om at de måtte kalle meg inn..
Ville purra på legen, jeg fikk time noen timer etter svangerskapskontrollen vis helsenorge

Kan du ikke bestille en kjapp time på legekontoret bare for henvisningen? Her jeg bor kan det være mye ventetid med hvert, sist svangerskap fikk jeg ikke time før jeg var 21 eller 22 uker på vei pga babyboom :bag: Denne gangen var jeg heldig og fikk tidligere, enda jeg ble henvist senere enn forrige gang.

Kan du ikke bestille en kjapp time på legekontoret bare for henvisningen? Her jeg bor kan det være mye ventetid med hvert, sist svangerskap fikk jeg ikke time før jeg var 21 eller 22 uker på vei pga babyboom :bag: Denne gangen var jeg heldig og fikk tidligere, enda jeg ble henvist senere enn forrige gang.
Jo, det kan jeg jo gjøre :)

Det har jeg ikke tenkt på, men kan prøve det. Vil jo selfølgelig ikke vente lenger enn jeg må på OUL!

her sender de hvertfall videre til vikarer spørsmål jeg sender om fastlegen er på ferie eller ikke er der en periode. :) prøv det, så er du hvertfall sikret å få oul i den perioden den skal utføres :)

Back
Topp