Når har dere fått time til OUL?

Er det nokon som veit om jordmor kan bestille time til OUL? Har time til henne i uke 14,og skal berre innom legekontoret for blodprøver da. Viss ikkje burde eg vel bestille meg legetime for å få henvisning? Eller er det nok med ein telefon til legekontoret tru?:rolleyes:
Min jordmor har tatt seg av dette alle tre gangene:)

Er det nokon som veit om jordmor kan bestille time til OUL? Har time til henne i uke 14,og skal berre innom legekontoret for blodprøver da. Viss ikkje burde eg vel bestille meg legetime for å få henvisning? Eller er det nok med ein telefon til legekontoret tru?:rolleyes:

Det er nok litt ulik praksis fra kommune til kommune,hvem som gjør hva. I kommunen jeg bor nå er det jordmor som gjør tilnærmet «alt»,inkludert rekvirere blodprøver som jeg trodde jeg skulle ta hos legen.Riktignok må jeg da ta dem på sykehuset,men trenger da strengt tatt ikke forholde meg til legen i det hele tatt.
Forrige sv skap bodde jeg i nabokommunen,og da var jordmor veldig restriktiv i hva hun gjorde og både blodprøver og henvisning til OUL ble gjort av legen.

Jeg ville ringt og spurt jm jeg :)

18+4, føles som en evighet til :hilarious: (23/08)

Har ikkje fått enda. Termin 18.januar, og skal ikkje på min fyrste svangerskapskontroll før 14.juli då eg er over 13 veker på veg o_O

Fått time 16/8, da er jeg 18+2 :)

Har ikkje fått enda. Termin 18.januar, og skal ikkje på min fyrste svangerskapskontroll før 14.juli då eg er over 13 veker på veg o_O
Jeg var på første svangerskapskontroll 13+2, jordmor sendte henvisning til sykehuset ang oul, jeg fikk svar samme dag at jeg hadde fått time da jeg er 18+4:happy: Håper du også får svar raskt etter kontrollen:joyful:

18+0:)

12 august 18+5

Når fikk dere innkallingen? Nettopp eller lenge siden? Venter enda på innkalling, er 13+0. Var hos lege 8+1 og hun skulle sende beskjed til sykehuset da om at de måtte kalle meg inn..

Back
Topp