Når har dere fått time til OUL?

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Når har dere fått time til OUL? Jeg har fått time når jeg er 21+1, og syns det er så sent! Ringte og spurte om en tidligere time, men de hadde bare én ledig time 20+5 og akkurat den ene dagen blir det veldig vanskelig for meg å få til.. Jaja, får vel bare smøre meg med tålmodighet!

17+ 6 her også:)

Jeg fikk også 17+6, ble overrasket for sist fikk jeg time i uke 21+noe. Jeg ringte å sa vi var bortreist den uken så jeg måtte få noe tidligere for det var uaktuelt å ha noe senere :hilarious: Fikk bare en uke eller to tidligere, men alt var bedre da!

Så heldig du er som har fått tidlig time!:happy:
Første svangerskapet jeg har fått tidlig time til OUL:) Skal ha ultralyd i uke 24 også, så det passet meg bra:)

18+5

19+1 :)

synes du har fått veldig sent,det skal egentlig gjennomføres mye tidligere. Om ikke sykehuset kan gi deg time tidligere ville jeg gått til jordmor og bedt henne om hjelp,kanskje hun kan trekke i noen tråder slik at du får time når du bør ha den.

Har fått time 18+2

Er det nokon som veit om jordmor kan bestille time til OUL? Har time til henne i uke 14,og skal berre innom legekontoret for blodprøver da. Viss ikkje burde eg vel bestille meg legetime for å få henvisning? Eller er det nok med ein telefon til legekontoret tru?:rolleyes:

Back
Topp