Når har dere fått innkallelse til otul?

Min ble utsatt til jeg er 13+4.. Synes det er sent. Må se nærmere om jeg ikke tar en privat først
Jeg lurte litt på samme. Samtidig er det større sjanse for å se kjønn fra slutten på uke 12, så jeg håper litt jeg klarer å se det. Tror ikke de sier kjønn på otul, men håper jeg klarer å se det selv. Så jeg klarer kanskje å vente en uke til. Samtidig tenker jeg at hvis det faktisk er noe gale er det best å vite så fort som mulig.

Fikk nå innkalling til 26 sept. 13+2. sus hadde visst en overlege som kom inn å underviste. Så håper de kan se kjønn

Fikk nå innkalling til 26 sept. 13+2. sus hadde visst en overlege som kom inn å underviste. Så håper de kan se kjønn
Jeg skal også den dagen :hilarious: Fikk også spørsmål om det var ok med flere leger i rommet som underviste.

Jeg har fått time når jeg er 12+3 og legetime uken før. Nesten ingen symptomer, så veldig frem om tilbake om jeg klarer å vente så lenge. Vi reiser vekk i to uker, så må enten ta en sjekk privat i løp av uken eller vente til vi kommer tilbake.

Hvordan fikk dere innkalling? På helsenorge eller i posten? Jeg har ikke fått enda, selv om henvisning ble sendt for snart 2 uker siden..

Hvordan fikk dere innkalling? På helsenorge eller i posten? Jeg har ikke fått enda, selv om henvisning ble sendt for snart 2 uker siden..
Jeg fikk på helsenorge, fikk også sms om at jeg hadde fått brev der inne. Fikk det to dager etter legen sendte inn henvisning. Om du ikke hører noe snart ville jeg ringt direkte til sykehuset for å høre om de har fått den :)

Jeg fikk svar bare dagen etter legen sendte henvisning. De ringte meg fordi de måtte spør om det var greit at det ble undervisning. Fikk sms om melding på helsenorge etter telefonsamtalen.

Hei! Jeg har akkurat fått innkalling til 11+2, det tok nesten en måned fra henvisning ble sendt til jeg fikk tildelt time..

Jeg var hos legen min i uke 4 og bare etter noen dager fikk jeg time til TUL, fødeplass etc. Ble veldig ekte når man fikk det brevet :D Timen til TUL er når jeg er 13+2, men jeg har allerede tatt en privat 8+0 fordi jeg ønsket å se hvordan det stod til.

Har fått time til otul/screening med NIPT når jeg er 12+6. Synes det er lenge å vente, men fikk beskjed om at den ikke kan tas tidligere.

Har heldigvis bestilt privat tidlig ul på mandag, 7+4.

Jeg var på første svangerskapskontroll 28. aug. Har fortsatt ikke hørt noe, så tror jeg må kontakt sykehuset til uka. Virker jo som de fleste fikk innkalling ganske kort tid etter å ha vært hos lege/jordmor. Er 11+0 på tirsdag.

Legen min sa time til OTUL avhenger av kapasitet på sykehuset der man bestiller fødeplass, og at mange ikke fikk i sommer pga ferieavvikling - så jeg venter i spenning. Henvisning sendt på fredag, håper på svar ganske kjapt. Får jeg ikke ila et par uker må jeg bestille en selv. SÅ nysgjerrig

Det tok 4 uker fra henvisning til innkalling. Timen er når jeg er 13+6, så jeg er ganske skuffet... redd det er for sent?

På torsdag, er da 11+6, gleder meg veldig!!!

Back
Topp