Prøverpånr1
Forelsket i forumet
Min ble utsatt til jeg er 13+4.. Synes det er sent. Må se nærmere om jeg ikke tar en privat først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lurte litt på samme. Samtidig er det større sjanse for å se kjønn fra slutten på uke 12, så jeg håper litt jeg klarer å se det. Tror ikke de sier kjønn på otul, men håper jeg klarer å se det selv. Så jeg klarer kanskje å vente en uke til. Samtidig tenker jeg at hvis det faktisk er noe gale er det best å vite så fort som mulig.Min ble utsatt til jeg er 13+4.. Synes det er sent. Må se nærmere om jeg ikke tar en privat først
Jeg skal også den dagen Fikk også spørsmål om det var ok med flere leger i rommet som underviste.Fikk nå innkalling til 26 sept. 13+2. sus hadde visst en overlege som kom inn å underviste. Så håper de kan se kjønn
Ja tenker det er helt topp!Jeg skal også den dagen Fikk også spørsmål om det var ok med flere leger i rommet som underviste.
Absolutt! Pluss det er så viktig med den undervisningen for at alle skal bli så gode som muligJa tenker det er helt topp!
Kjekt å ha en overlege så sjekker
Jeg fikk på helsenorge, fikk også sms om at jeg hadde fått brev der inne. Fikk det to dager etter legen sendte inn henvisning. Om du ikke hører noe snart ville jeg ringt direkte til sykehuset for å høre om de har fått denHvordan fikk dere innkalling? På helsenorge eller i posten? Jeg har ikke fått enda, selv om henvisning ble sendt for snart 2 uker siden..
Jeg fikk svar bare dagen etter legen sendte henvisning. De ringte meg fordi de måtte spør om det var greit at det ble undervisning. Fikk sms om melding på helsenorge etter telefonsamtalen.Hvordan fikk dere innkalling? På helsenorge eller i posten? Jeg har ikke fått enda, selv om henvisning ble sendt for snart 2 uker siden..
Hei! Jeg har akkurat fått innkalling til 11+2, det tok nesten en måned fra henvisning ble sendt til jeg fikk tildelt time..Hvordan fikk dere innkalling? På helsenorge eller i posten? Jeg har ikke fått enda, selv om henvisning ble sendt for snart 2 uker siden..