Når gjør dere svangerskapet offentlig?

FrkChihiro

FrkChihiro
Septemberlykke 2015
De fleste jeg kjenner pleier å si det til allmennheten rundt uke 12. Jeg synes det er deilig at ikke så mange vet det, så siste gangern sa jeg det ikke før langt etter uke 20 når det ikke var mulig å skjule det lenger. Men nå har jeg et svangerskap som endte galt veldig sent bak, i tillegg til 4-åringen min, så kanskje derfor jeg er sær.

Når planlegger du å si det? :)

Vi skal prøve å skjule det til etter oul men jeg tviiiiler det går :p er så slank at jeg har problemer allerede pga oppblåst mage :p

Planlegger å si det når det ikke lenger er mulig å skjule. Vil vente så lenge som mulig :)

kommer kun til å si det til de som trenger å vite det, familien, noen på jobb, lærere. Andre finner ut av det når magen er stor :) sist ble det ikke "allmennkjent" før jeg var 6 mnd på vei :)

Sier det til familie og de som trenger å vite det i uke 12. Mulig vi poster et innlegg på fb etter oul, mulig vi bare holder kjeft og :p

Uke 12 tenker jeg :) gleder meg til å kunne glede meg sammen med resten av familien osv :D

Vi hadde planer om å ikke si noe før etter uke 12 til familien. Men i dag måtte jeg fortelle det til foreldrene mine. Ble sykmeldt i dag og jeg jobber sammen med moren min :)

Facebook offentlig er etter ordinær UL. Men flere venner og familie og noen kollegaer vet det alt. Et jo ikke akkurat helt fin i formen så greit å ha sagt i fra på jobb. .

Planlegger å vente lenge mulig, skal forsøke å holde det sjult til oul. Ihvertfall til etter ul i uke 12 :-)

Etter uke 12 til familie, og OUL med resten tenker jeg! :-)

Vet ikke helt ennå. Dette er første spiren som vi har fått holde for oss selv, så mulig vi drøyer så lenge som mulig. Noen vet det av naturlige årsaker, men resten kan få vente :)

Jeg er livredd for å miste, så tror vi venter lengst mulig. Men det blir nok mellom uke 10 og 13, kommer an på når vi får reist til mine foreldre, jeg ønsker egentlig ikke å fortelle det over telefon. Og når jeg er 13 uker på vei reiser hele familien til Spania for å feire mitt og samboerens bryllup, så da rekner jeg med at de alle får vite det :)

Helst til etter ordinær ultralyd, men tviler på at vi klarer å skjule det så lenge! Er tredje barnet, og magen kom veldig fort de to første gangene!

Jeg hadde helst lyst til å rope det ut med en gang. Men samboer vil vente med å fortelle det til vi er kommet inn i den "sikre" perioden. Klør i fingrene etter å fortelle spesielt en kollega på jobben det :)

Noe familie vet alt, har tenkt sånn at jeg sier det til de jeg ville ha sagt det til hvis jeg mister og. Men ellers har vi bare tenkt å la offentligheten se det selv, vi skal ikke publisere noe, bare se hvem som tør kommentere den voksende magen først :))

Tidligst uke 13.. Var på UL i uke 11-12 før jul og da hadde jeg MA.. Glad jeg ikke hadde fortalt det til noen utenom til familien min da!

De fleste jeg kjenner pleier å si det til allmennheten rundt uke 12. Jeg synes det er deilig at ikke så mange vet det, så siste gangern sa jeg det ikke før langt etter uke 20 når det ikke var mulig å skjule det lenger. Men nå har jeg et svangerskap som endte galt veldig sent bak, i tillegg til 4-åringen min, så kanskje derfor jeg er sær.

Når planlegger du å si det? :)

Har sagt det til familie allerede + noen på jobben + litt venner. Burde ha ventet, men klarer det ikke, Det bare detter ut...hehe:) Det morsomme er at søsteren min skal ha i juni, så kommer lillebroren min og skal ha i august, og da klarer man ikke holde seg lengder! Skal på tidlig ul i uke 10, så om alt er bra, skal jeg begynne å si det til flere etter det.

Back
Topp