Når gjør dere siste forberedelser?

Det har jeg ikke tenkt så mye på ennå. Jeg har ca 10 uker igjen, så goood tid. ;) Kanskje jeg gjør det rundt uke 35. Jeg har tenkt å gjøre klart vogna snart, da. Skal tørke av den litt og finne frem alt som hører til. Vesla har ikke brukt den siden hun sluttet å sove på dagtid for et halvt år siden.

Bleiebind! :P Det glemte jeg sist, så måtte stjele fra sykehuset. :P Blødde jo som en foss...

Ellers undervurderte jeg sminke sist. Jeg tenkte at det får jeg ikke bruk for, men jeg følte meg som en dass, så da måtte samboeren komme med litt eyeliner. :P
Jeg skal ha med ansikts Rens produkter og sjampo også :)

Jeg skal ha med ansikts Rens produkter og sjampo også :)

Jeg dusjet bare én gang og det var rett etter fødsel. Helt merkelig, kroppen min skrek etter en dusj, men jeg brukte ikke noe såpe eller sjampo. ;) Men kan sikkert være greit å ha med. :) En vet aldri hvor lenge man bli på sykehuset.

Jeg dusjet bare én gang og det var rett etter fødsel. Helt merkelig, kroppen min skrek etter en dusj, men jeg brukte ikke noe såpe eller sjampo. ;) Men kan sikkert være greit å ha med. :) En vet aldri hvor lenge man bli på sykehuset.
Nei :) jeg er litt sær og har alltid med egne produkter :P

Jeg har ryddet i klærne fra førstemann i dag og lagt riktig str i riktig kasse. Har skrevet ned hva vi har fra før i str.56 og 62. Litt tidlig enda å vaske klærne og ordne stellekommoden. Blir vel når mars har begynt vil jeg tro, må se an formen og hva som skjer:) vil nok ha klart alt innkjøp så tidlig som jeg kan:)

Artig å se hva andre tenker :) Jeg kommer nok til å vente en stund med å vakse klær og sengeklær. Kanskje jeg må kjøpe inn til sykehusbag så det er klart til å pakke når et nærmer seg :)

Jeg klør i fingrene etter å begynne, men står midt i oppussing kaos. BI har liten leilighet og skal pusse opp kjøkken, som for tiden befinner seg over resten av leiligheten :-( men når det er ferdig om et par uker setter vi i gang med barnerommet :-)

Jeg har vasket alt av klær, sengetøy, kluter og tøybleier. Skal kjøpe seng og stellekommode til helgen, så da blir det å er opp og legge alt på plass! Synes det er koselig å syssel med slikt, men gruer meg litt til alt er klart og det bare gjenstår å vente :p

Back
Topp