Når gjør dere siste forberedelser?

Guesswho

Elsker forumet
Himmelbarn
Aprilbarna`15
Hei jenter. Når tenker dere å gjøre ting klart som å vaske klær og sengeklær til baby, pakke sykehusbag og så videre? Jeg synst det er i tidligste laget, men svigermor mener jeg er på etterskudd og skulle nok helst sett det var gjort i går:p kjenner jeg ikke stresser med det, men lurer på hva dere skal :)

Hei jenter. Når tenker dere å gjøre ting klart som å vaske klær og sengeklær til baby, pakke sykehusbag og så videre? Jeg synst det er i tidligste laget, men svigermor mener jeg er på etterskudd og skulle nok helst sett det var gjort i går:p kjenner jeg ikke stresser med det, men lurer på hva dere skal :)
What? Så tidlig? Tenker i mars jeg - når det er ca en måned igjen til termin.. da kan jeg sysle litt med sånt :-)

Det var ca rundt da jeg tenkte også, så begynte å lure om det var jeg som var treig.. :p

Det var ca rundt da jeg tenkte også, så begynte å lure om det var jeg som var treig.. :p
Hehe.. jeg aner ikke.. min første.. men ser ikke for meg. At jeg føder før termin.. det er ikke vanlig i min familie iaf.. ;-)

Jeg kommer til å begynne å handle inn til det jeg vil ha med til meg i fødebagen de kommende ukene. Så pakkes den fortløpende etter det. Den kan jo bare stå klar ☺️ Alt til lillebror er i hus.

Klærne til lillebror begynner jeg å vaske når det er ca.en mnd.igjen. Vil jo at de skal være mest mulig nyvasket når han kommer ☺️

Jeg hadde ikke noe fødebag klart sist, men vi fikk med oss det vi faktisk trengte for det :)
Vi arver også masse plagg, så de kommer ferdig vasket og brettet :p

Men å hente plaggene og sortere det kommer jeg nok til å vente med til det er tre-fire uker igjen, greit å ha noe å gjøre mot slutten også, når ventingene begynner å kjennes eviglang.

De siste tingene vi trenger blir handlet i løpet av februar tenker jeg, og så blir det å vaske og gjøre alt klart etter det;) Nå kjente jeg plutselig på at det ikke er så lenge igjen!!:D Sykehusbagen å sånn blir vel pakket første dag i permisjon tenker jeg:p

Aaaner ikke. Tenker jeg gjør det når jeg gidder, men at det er klart til en uke eller 2 før termin.
Jeg synns ikke det er kos å finne frem klær, vadke dem og ordne. Med 3 barn fra før så blir det liksom bare enda en ting som mååå gjøres oppi alle de andre tingene som mååå gjøres.
Mulig jeg bestikker mannen til å gjøre mesteparten av det :-D

Har ikke begynt å handle noe heller enda, men må vel ta en dag snart tenker jeg :-/

Jeg kommer til og vaske klær og tøybleier snart. Forberede bag, men kanskje ikke pakke den helt enda. Vi pusser opp hus som det har vært noe vanskeligheter med, så akkurat nå så går vi bare og venter på klarsignal til og få begynt igjen. Da regner jeg med det blir full fart frem til termin, så da gjør jeg forberedelsene nå som jeg bare kan ta det med ro og kose meg med det :) :)

Jeg tar det helt med ro i forhold til den fødebaggen :) tenker jeg pakker den når perm starter! Hvis det plutselig skulle skje noe før den tid så ordner det seg jo alltids!

En venninne fortalte at jeg var på etterskudd, iallefall med sykehusbag, siden vi nå var passert seks mnd.
Jeg fikk litt sjokk, og følte at jeg hadde dårlig tid :-(

Men jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre i stand bag og vaske klær før februar er over :-)

Stresser ikke med det enda nei :) Tenker at je begynner med det når jeg går ut i permisjon :)

Jeg lå faktisk å tenkte på det igår kveld før jeg sovnet. Står jo i appen at du bør gjøre klar fødebagen nå rundt uke 30. Man vet jo ikke? Så tenker jeg begynner om ett par uker jeg. Skal være litt mer forberedt denne gangen en første. Denne gangen skal jeg ha med egen shampo, balsam og dusjsåpe. Og ansiktskrem + ett par ekstra bukser pga blod ol

Her er faktisk baggen klar fikk i uke 34 sist, så med den erfaringen ville jeg pakke den tidlig. Den blir kanskje stående i maange uker, men den er hvertfall klar☺ hadde ikke pakket sist, så svigers prøvde å pakke ned ting til meg, var ikke fornøyd med den innsatsen dessverre, hehe ellers har jeg funnet frem alle klærne i str 50/56 fra storebror som jeg kommer til å begynne å vaske i de kommende ukene. Har også laget plass i kommoden på bade til alle babytingene. Tenker også å sette opp sengen snart

Jeg skal snart ut i permisjon fra skolen:) så tenkte å kjøpe kommode til babyrommet og starte å vaske klær osv da:) så kommer til å gjøre siste i løpet av februar.. I mars kommer mor og stefar for å hjelpe oss med å legge gulv + at jeg skal prøve å ta eksamen så da vil jeg være ferdig med alt annet :-)

Tror jeg venter til mars/april.
Første kom i uke 37, så midten av april håper jeg å ha det klart! :-)

Jeg kjøpte inn d siste vi manglet i går... MEN har ikke klargjort noe... Eller, klærne er kommet i skuffer, men KUN fordi vi holder på å pusse opp, og måtte ha plass :P Vugga og sengen prøver jeg å vente enda noen uker med. Har begynt å legge vekk klær og stesj som jeg skal ha med på sykehuset.. Men ikke oppi baggen.. Også har jeg lagt vekk klær til babyen som skal i stellevesken :P men d klør litt i fingrene etter å starte ordentlig, bare fordi jeg går hjemme hele dagen likevel...

Jeg stresser ikke med det. Gikk ei uke overtid sist, og jeg skal ha i beg. av april, så tenker at jeg har god tid! Kommer ikke til å pakke så alt formye denne gangen. Men joggebukse og krocks (til å ha med i dusjen) må være med ;)
Tenker jeg pakker i midten/slutten av mars :)

Jeg skal gjøre det i februar/Mars :) for da har vi flytta i nytt hus :)

Har væsket klar til baby men venter med å strykke dem og har laget sykehuset bag på lista og væska alt jeg skal ha med meg. Sånn at jeg kan pakke den i mars. Har dere alt dere trenger til baby. Jeg har bare kjøpte klær .

Back
Topp