Tør du vente såå lenge? tenk om mini kommer 2 uker før da[emoji85]
Min "termin" er 11 dager før den ordentlige terminen. Fordi jeg skal ha ks
Og hvis hun skulle komme før så har jeg jo en mann som kan gjøre istand like bra som meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tør du vente såå lenge? tenk om mini kommer 2 uker før da[emoji85]
Skal du ha ammeklær? Jeg gleder meg sånn til å bruke mine vanlige klær jeg....Skal vi see... Jeg trenger sengetøy, dyne osv..
Så trenger jeg en kommode å ha alt barbetøyet i, ellers trooor jeg vi har det meste. Vi trenger pysjer og håndklær!
Jeg trenger også amme klær osv.
Jeg tenker å begynne å vaske tøy og montere de forskjellige tingene ca 2 uker før termin.
Skal du ha ammeklær? Jeg gleder meg sånn til å bruke mine vanlige klær jeg....
Min "termin" er 11 dager før den ordentlige terminen. Fordi jeg skal ha ksså hvis jeg fikser alt 1-2 uker før ks så er det fortsatt 3-4 uker før termin termin
![]()
Og hvis hun skulle komme før så har jeg jo en mann som kan gjøre istand like bra som meg![]()
![]()
Syntest det høres lurt utHer mangler vi kun å montere sprinkelseng [emoji5] ellers er alle klær vasket å klar, stellebord med alt av stellesaker er klar + fødebag er pakket både til meg å baby. Vugge, vogn å bilstol har stått klar i noen uker allerede[emoji85] er 6,5 uke igjen. Vil ikke bruke permisjon på å gjøre klart men heller slappe av å bruke tiden på egenpleie. Her har i tillegg alle i min omgangskrets fått før termin alt fra 5-2 uker før så synes det er godt at alt er klart i tilfelle noe skulle skje. Vil gjerne at tiden på barsel kun skal dreie seg om det lille vidundere, både for meg å pappaen[emoji173]️