Når gjør dere alt klart ?

Tenker at alt som er gjort er fantastisk med tanke på at formen drastisk kan bli rimelig laber siste ukene :) Og deilig å bare trenge holde på med småplukk i permisjonen før fødsel ;)

Ja du har helt rett i det :) Jeg stresser jo mye pga ting som ikke er ordna, og listomanen i meg har klikka fullstendig og klør etter å krysse av for de siste tinga som må gjøres :p Får nok godsnakke mannen litt, siden det uansett er han som må montere da jeg har fått 10 tommeltotter pga vann :p

Jeg begynte med klesvask og sånt i uke 36 da jeg gikk med første. Rakk fint å bli ferdig selv om hun ble født i uke 38 ;)

Jaa er det jeg tenker, alt er jo vaska på en dag eller to, men likevel stresser det meg at det ikke er gjort, haha :p

Her har vi kun montert opp Stellekommoden. Begynner å vaske klær nå til uka og få på plass klær og stellesaker i kommoden. Senga blir montert når mannen kommer hjem tenker jeg, og så får vi vel på plass sengetøy osv litt nærmere termin... Fødebaggen pakkes vel også i midten av mars tenker jeg :) må ta ting litt og litt pga formen og lite samarbeidsvillig bekken... Kjenner at jeg er litt stressa da jeg av en eller annen grunn tror han vil komme litt før... :p

Det er MASSE som gjenstår her før det er klart for lillegutt, og jeg er 36+3 :p det tar jo ikke sååå lang tid å vaske noen klær + sengetøy osv.. Jeg gidder ikke stresse så mye enda, men så er formen min veldig fin også da :) satser på at den ikke endrer seg drastisk de siste ukene - skal bare jobbe i 5 dager til, og etter det kan jeg virkelig slappe av og kose meg med å gjøre klart til mini kommer :D

Ferdig med al vasking av klær osv, men venter med å re opp senga og kjøpe inn stelle produkt osv til etter jeg har starta permisjonen å kan kose meg med de siste små ting :D

Snakket faktisk med mannen om det i sta at jeg lurer på når jeg blir stresset over at ting ikke er ordnet (33+6 i dag) - eller på hva som egentlig gjenstår! Han beroliget med at jeg jo skal på sykehuset et par dager (i hvert fall hvis babyen kommer så tidlig som nå), og han setter jo da enkelt opp seng osv de dagene! ;)
Men har puslet litt i det siste og noen klær er vasket, vogn og bilsete er klart, og senga er enkel å få tak i. Og laget liste til fødebagen;)
Bare dette med oppussingen av bad og soverom som gjør at ikke alt kan bli klart enda:p Har jo ikke noe kommode eller skap til knøttet enda, så vil ikke vaske for mye som ikke kan legges bort;)

Altså, absolutt alt ? Som å montere opp alt som skal monteres, vaske alt som skal vaskes og ha på sengetøy og sånt ? Jeg er 34+1 i dag, og jeg klør i fingrene etter å få på plass alt :p Drøyer monteringen av alt mulig til uke 36, men tror jeg begynner vaskingen av klær snart, såpass det er gjort i tilfelle noe skal skje :) Sengetøy og sånt tror jeg må vente lengst mulig med å ha på så det ikke støver ned :)
Jeg har begynt så smått å pakke føde baggen.men pga flytting.så har vi ikke fått montert opp så mye. Fått opp stolen og skulle ordne vognen,men selvfølgelig var baby delen ødelagt og vi venter på ny :/ vuggen er kommet inn i huset,men har ikke gjort den klar siden det fremdeles er støv og shit av oppussing. Kjenner jeg vil ha alt på plass.så nå jobber mannen intenst så vi kan få orden :-) er uke 37+3 idag ☺

Bra vi er flere som ikke har alt klart enda ! Problemet er bare at tiden går så vanvittig fort nå, haha :p Disse siste 34 ukene må være de raskeste i mitt liv.. Tenkt hele veien at vi har jo såå god tid, og vips er det bare 6 uker til termin :p Fødebagen er også så å si klar, mangler bare noen småting til meg selv og klær til babyen, så får vi se da hvor lenge det går før jeg ikke klarer å vente lenger med å ha ting klart :p

Har vaska babyklærne, og vogna står klar + fødebagen.
Resten kan mannen skru sammen når jeg er på sykehuset :)

Ferdig med det meste:p uke 36 +2 i dag:) sengetøy tar jeg på når vi kommer hjem fra sykehuset

Vi vegynte å gjøre klart for flere uker siden. :) Så her er alt fra str 50 til 68 vasket og lagt i stellekommoden :) senga er montert og overmadrassen og sengekanten vasket. (Ikke sikker på om jeg vil bruke den enda) samt nesten alt av kluter håndklær og pledd.
Bilstol en og stativet er klart i bilen og vippestol en står klar til bruk. Mangler bare å re opp senga og få babygym i hus. Vogna håper jeg kommer vi får i morgen.

Ellers står alt på hodet her. Vi har fått beskjed om at vi kan hente garderobe-innredningen med en gang vi har betalt hele summen, og få skyvedørene levert senere. Da det er leveringstid på de :)

Jeg er en planlegger og kontrollfrik så her er det meste på plass for flere uker siden. Seng, vugge, vogn og Stellebord står med Pledd/laken over og klær ligger støvfritt i skapet. Jeg kan konse på å komme i havn jobbmessig og heller samle energi på kvelden. Merker at ting er vesentlig tyngre nå denne uka enn for bare kort tid siden så jeg er fornøyd med å være ferdig, mer el mindre. Bilstol mangler, men det arver vi etter niesa vår

Vi har for nylig flyttet inn i nytt hus,så denne helgen består av "baby-redebygging"! ;)

33+1 og nyter å vaske smått tøy og fylle stellekommoden med ting til både jente og gutt! Det er jo en overraskelse hvem huleboer'n er! ;)

Vi har én på 18.mnd som snart skal bli storebror,så det meste av babyting er allerede i bruk!

Kos dere med alt som skal gjøres,når den tid kommer til dere!:)

Jeg er i uke 36+ og syns det begynner å bli slitsomt å ha ting ugjort. Skulle ønske jeg startet før..

Eg hadde lyst til å montere stellebord, seng, bedsisecrib og leikegrind sjølv, sidan eg er sjukemeldt, og ville ha noko koselegt å pusle med. Eg er glad for at eg ikkje venta så lenge som veke 36/37, då trur eg ein har behov for å slappe av før bebis kjæm.. :-)

Tenker nok vi kommer i mål alle sammen :D Nå gleder jeg meg bare til en dag ut i uka eller til helga når stellekommoden kommer opp, og til de første klærne blir vaska :)

Har vaska klær.. Og så har vi ei på 17 mnd, så vi har egentlig veldig masse framme allerede. Må gjere klar seng og leikegrind, støvsuge og pakke bagen berre! :)

Vi får ikke flyttet inn i ny leilighet før jeg er tidligst 37 uker på vei så får ikke gjort noe klart før det :( vi arver en del klær så om mini kommer tidligere så har vi ihvertfall ferdig vasket klær vi kan ta med på sykehuset.

Jeg har vasket klær til fødebagen og montert senga. Skal i morgen i gang med å vaske resten av klærne i str 56.

Back
Topp