Når gjør dere alt klart ?

Alvea

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Altså, absolutt alt ? Som å montere opp alt som skal monteres, vaske alt som skal vaskes og ha på sengetøy og sånt ? Jeg er 34+1 i dag, og jeg klør i fingrene etter å få på plass alt :p Drøyer monteringen av alt mulig til uke 36, men tror jeg begynner vaskingen av klær snart, såpass det er gjort i tilfelle noe skal skje :) Sengetøy og sånt tror jeg må vente lengst mulig med å ha på så det ikke støver ned :)

Altså, absolutt alt ? Som å montere opp alt som skal monteres, vaske alt som skal vaskes og ha på sengetøy og sånt ? Jeg er 34+1 i dag, og jeg klør i fingrene etter å få på plass alt :p Drøyer monteringen av alt mulig til uke 36, men tror jeg begynner vaskingen av klær snart, såpass det er gjort i tilfelle noe skal skje :) Sengetøy og sånt tror jeg må vente lengst mulig med å ha på så det ikke støver ned :)

Er imponert over de som klarer seg såpass lenge uten å gjøre klart alt jeg :P Men et godt tips angående sengetøy er å re opp, men så legge et laken over hele greien. Da slipper du støvet ;) Og klærne klarer seg fint i en kommode

Er imponert over de som klarer seg såpass lenge uten å gjøre klart alt jeg :p Men et godt tips angående sengetøy er å re opp, men så legge et laken over hele greien. Da slipper du støvet ;) Og klærne klarer seg fint i en kommode

Hehe ja jeg er mektig imponert over meg selv faktisk :p Men nå tror jeg utålmodigheten tar overhånd og vaskingen startet for alvor :p Alt av klær skal egentlig ligge i stellekommoden, så problemer er at vi ikke har noen plass å gjøre av de før den er oppe, men vi finner nok en løsning ;) Så lurt ! Får gjøre det når alt er montert opp ;)

Hehe ja jeg er mektig imponert over meg selv faktisk :p Men nå tror jeg utålmodigheten tar overhånd og vaskingen startet for alvor :p Alt av klær skal egentlig ligge i stellekommoden, så problemer er at vi ikke har noen plass å gjøre av de før den er oppe, men vi finner nok en løsning ;) Så lurt ! Får gjøre det når alt er montert opp ;)

Stemmer for at dere monterer opp kommoden snart jeg :D

Begynt å vaske alt av tekstiler og klær her, klarte ikke å vente :) uke 34+2 nå, men vet jo aldri hva som kan skje den nærmeste tiden. Mangler å sette opp seng og ordne den klar, og vaske litt klær etc, ellers mangler fødebagen men synes det er litt tidlig å pakke den. Blir å gjøre alt klart i påsken tenker jeg :)

Jeg har gjort klart alt:-) å glad for det, da jeg ikke er i form til å gjøre det nå:-/ har lagt pledd over seng og vogn som er redd opp. Klærne er klare i kommoden. Eneste som gjennstår er å hente hjem vugga og re opp den. Men det får sambo klare:-)

Er 36+1.. Vaska første maskin med Sengtøy i går. I dag har eg vaska babyklær,vogn og bilsete :) komoden har stått tom på badet i snart 2 uker. Har ikkje henta senga enda. Men det gjør eg nokk i løpet av neste uke. Fikk det veldig travelt denne uka. Har det travelt neste uke så er eg plutselig i uke 37.. Da bør ting ver på plass. Kjøpte inn ein pakke med bleier i dag og. Det var litt spontant. Har ikkje kjøpt inn resten av stelle sakene. Men har litt fra baby boksene :) godt og ha mye klart. Kjenner mine bein orker ikkje og springe rundt så mye lenger.

Alt er klart, utenom å ta på sengetøyet i vugga. :-) Med denne formen så er jeg glad for at jeg har alt klart. :-)

Her er alt montert og klær i 50-56 er vaska og klart. Haha. Mangler bare å vaske overmadrass, vognpose og gulpekluter. :-P Er 33+4 idag :-P

Har ikke gjort klart senga med sengetøy osv ennå da i det minste :-P Men det blir vel snart det å, haha!

Vi har vasket det meste av klær og sengetøy, og montert opp alle møbler unntatt vugge :-) mangler i grunn bare å re opp seng, vugge og vogn, og henge opp gardiner på babyrommet. Er 34+2 idag.

Jeg er veldig glad jeg fikk orden på barnerommet og vasket alt som skulle vaskes for et par uker siden. Jeg er 36+0 i dag og formen er til å grine av.

Det aller meste er ferdig, med unntak av noen justeringer på vogna. Det har vært veldig deilig å bli ferdig litt etter litt, spesielt siden formen de siste par dagene har gått drastisk ned. Jeg sliter veldig med bekkenet og rett under brystene, så det å lage middag er akkurat nå mer enn nok. Er 35+0 i dag, gruer meg til de neste 5-7 ukene :(

Wææ, kjenner jeg blir stressa over at dere er såpass i rute ! Er uke 36 litt i seneste laget kanskje for å få opp ting ? :p Vi har jo fått kjøpt inn alt vi trenger, så det gjenstår bare å sortere, montere og vaske, men kanskje jeg begynner allerede til uka, iallefall med vaskingen av klær og det som skal vaskes :)

Wææ, kjenner jeg blir stressa over at dere er såpass i rute ! Er uke 36 litt i seneste laget kanskje for å få opp ting ? :p Vi har jo fått kjøpt inn alt vi trenger, så det gjenstår bare å sortere, montere og vaske, men kanskje jeg begynner allerede til uka, iallefall med vaskingen av klær og det som skal vaskes :)

Tenker at alt som er gjort er fantastisk med tanke på at formen drastisk kan bli rimelig laber siste ukene :) Og deilig å bare trenge holde på med småplukk i permisjonen før fødsel ;)

Sengetøy trekker jeg på to uker før, eller når vi kommer hjem fra sykehuset. Vil ikke at det skal bli fult av støv. ;)

Ellers så gjøres seng, vogn, kurv etc klart og settes med plast over på kjellerstua nå. Skal vaske opp klærne til uken og fylle i kommoden. Antar at alt er klart til påske, da er jeg 37 uker. :)

Jeg begynte med klesvask og sånt i uke 36 da jeg gikk med første. Rakk fint å bli ferdig selv om hun ble født i uke 38 ;)

Back
Topp