Når gir dere beskjed til arbeidsgiver?

Jeg håper å vente lengst mulig, hvertfall til etter uke 12, kanskje til og med til etter jul. Er bare vikar, og er redd de skal velge andre istedenfor om de finner det ut tidlig.
 
Jeg lurer på å fortelle det nå i veka (6+2 idag). Ville egentlig vente lenger, men vet de gjerne vil at vi skal fortelle sånt så tidlig så mulig for å kunne tilrettelegge ved behov. Og siden formen min har vært veldig opp og ned så langt og jeg jobber langvakter der jeg er endel alene med brukere, vil jeg i det minste snakke med leier om det. Gruer meg litt, har ikke jobbet der så lenge :sorry: Men har en kjempegod leier og tror er egentlig det skal gå fint.
 
Prøver å vente så lenge som mulig:) blir j dårlig, blir jeg jo nødt til å fortelle årsak. Hun vet vel at d er en viss sjanse for det, da hun vet om ma-en j hadde for 5 uker siden.
 
Begynner snart å jobbe i ny jobb etter mamma permisjonen. Vi har vel egentlig lyst å vente til januar før vi sier noe, er da godt 4 måneder på vei.
 
Aner ikke. Livredd hun kommer til å bli sur. Vi har en trøblete arbeidsplass med masse fravær, sykmeldinger og graviditeter fra før av og jeg er liksom den eneste som har vært stabil og på jobb siden jeg begynte i 2016. Føler alt raser hvis jeg blir borte. Vet det ikke er mitt problem, men umulig å ikke tenke på
 
Ga beskjed i uke 6 på grunn av tilrettelegging og forståelse for timer timer til lege/jordmor/ul
 
Back
Topp